Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

Abegayle70 skrev 2017-01-29 17:43:51 följande:

Hamas har inget intresse av någon dialog. De skrattar bakom ryggen på naiva svenskar.

Det kan du ge dig ett fan på att dom gör. Nu vet du iofs mer än både mig och alla andra på FL vad som försiggår i Israel eftersom du har släkt där, men iallafall så skänkte Sida (Swedish International Development Cooperation Agency) 2014-2016 inte mindre än 59 miljoner kronor till organisationen IR (Islamic Relief) en organisation som visat sig ha kontakt med hamas och dessutom överfört pengar till andra organisationer som är DIREKT knutna till hamas.

Och jag är inte säker här men såvitt jag kan få fram så fortsätter Sida, trots denna vetskapen, skänka pengar till IR. Med Svenska regeringes tillstånd och goda minne.

Mao, så stödjer faktiskt Sveriges regering hamas. Så ja, Abegayle, hamas skrattar gott åt naiva svenskar.

Tragiskt !!!

Mvh//Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Abegayle70 skrev 2017-02-18 19:23:38 följande:

Du fortsätter med ditt "pallywood" fejknyheter... Utan att ifrågasätta.

jag har förutom att läsa annat än aftonbladet och fejknyheter från pallywood även träffat IDF-soldater som var med och hört vad de berättat. Men du vet förstås bättre än de som varit på plats.

Röda Korset: ?Inga tecken på att Israel använt vit fosfor olagligt'

news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7966718.stm

BBC rapporterar: Israels ID-listor visar att 75 % av alla döda i Gaza var terrorister ? en andel som få arméer klarar att uppnå i strid mot en inbäddad terrorgrupp.

? Svansbo: Tidningarna vilseleder om vit fosfor

? FN tvingas dementera: Israel bombade inte alls UNRWA-skolan i Gaza (DN är den enda tidningen i Sverige som rapporterat om dementin).

? Av totalt 1166 döda lyckades Israel neutralisera 871 Hamasterrorister (75 %). Under kriget dog också 295 civila, varav 89 var under 16 år.

• Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-05-12 17:07:22 följande:

Jag tycker att det är bra att anställda i pensionsålder lämnar plats åt yngre förmågor.

Å detta oavsett orsak till att människan slutar....!

Underbart.
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-05-13 08:31:30 följande:

Personen i fråga har väl sagt upp sig själv?

Så ALLA, som säger upp sig själv, gör det för att dom verkligen VILL sluta anställningen !!!

Härligt Bill, då kan samtliga arbetsgivare i Svea Rike andas ut framgent. Så länge folk, hur var det nu igen.....säger upp sig själv. Så finns det noll anledning att ifrågasätta hvorfor.

Underbart....är bara förnamnet.

Ha en skön lördag, Bill.

Mvh. Broder Anton
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-05-13 12:47:12 följande:

Jag tycker att det finns viktigare frågor på agendan

än...

att människor som har passerat pensionsåldern säger upp sig själva.

SÅ....är det väl alltid !!!
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-05-13 12:47:12 följande:

Jag tycker att det finns viktigare frågor på agendan

än...

att människor som har passerat pensionsåldern säger upp sig själva.

SÅ....är det väl alltid !!!
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-05-13 16:24:00 följande:

Var klämmer skon Anton? Är det din cafévärdsfavorit som har sagt upp sig?

Själv tittar jag inte på caféprogram så jag kan inte bry mig mindre om detta.

Vadå caféprogram, du verkar lite...känslig, Bill Det är definitivt ingen sko som klämmer någonstans. Och det vet du. Fast....ja. Försöka kan du ju alltid. Som alla dönickar före dig har gjort. Till ingen nytta.

Men men, om det får dig att må bättre att insinuera att jag tittar på caféprogram, medans du förmodligen tittar på dokumentärprogram om kvantemekanik, så varsågod. Du vet ju hur deprimerad jag blir.....

Och ha nu, som sagt, en trevlig lördagskväll.

Mvh. Broder Anton.
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-05-13 16:24:00 följande:

Var klämmer skon Anton? Är det din cafévärdsfavorit som har sagt upp sig?

Själv tittar jag inte på caféprogram så jag kan inte bry mig mindre om detta.

KillBill skrev 2017-05-13 21:22:00 följande:

Inte då, jag förklarar bara för Anton att en förklaring till min likgiltighet i denna fråga är att jag inte tittar på cafèprogram.

Mmm, och jag visste inte ens att mänskan har varit värd för ett caféprogram....!

Men tack för upplysningen, Bill. Den kunskapen lär jag ha stor nytta av resten av livet.
  • Anton Chigurh
    Flash Gordon skrev 2017-06-14 19:33:27 följande:

Jämför gärna SVT:s agerande vad gäller den anställde SD-hataren och denna:

www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/k5arL/aktuellts-intervjuperson-skrev-pa-nazistsajt

SVT kan inte fort och hårt nog distansera sig från en intervjuad kvinna som sägs ha skrivit ett inlgg på en "nazist-sajt".

att deti själva verket handlar om två inlägg, det ena ett stöd för en aktion i Saltsjöbaden och det andra  tydligt avståndstagande från sidans judehat - det är inget SVT lyfter fram eller reflekterar över.

nyheteridag.se/pensionerade-underskoterskan-maud-66-om-att-dn-anklagat-henne-for-att-vara-nazist-de-visar-bara-att-jag-har-ratt/

nikha har säkert några värmande ord som slätar över SVT's sätt att hantera sitt agerande.
  • Anton Chigurh
    nokorrekto skrev 2017-06-18 11:30:06 följande:

Men vad menar du!!!

Det där skulle ju kunna vara vem som helst, det skulle till och med vara jag!!! och jag röstar på SD

Det är såna som du och de som sprider bilderna som är orsaken till att folk inte tar SD allvarligt!

Det du gör är ju allavarligt och väldigt obehagligt, varför sprider du information från en sån källa förresten??

Om SD ska få trovärdighet måste vi få bort den lilla klick med fanatiker som håller på med sån här skit

Mmm...."vem som helst, det skulle tom kunna vara jag"

Visst, det kan vara Donald Trump som klätt ut sig också. Men det är då FAN så lika "dom" är.

Förvisso har demonstranten keps och stora jävla solglasögon av en anledning. Och jag tror knappast att UV strålningen och EVENTUELLA förestående problem med den sk "gula fläcken" är anledningen !!!

Såå....
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?