• Kereza

Dela era Youtube-kanaler :)

Hej :) 

Den enda tråd jag hittar på ämnet är från 2014, och jag tycker att man kanske inte ska göra tråd-nekros, så jag startar en egen :) 

Jag och min sambo har just startat en Youtube-kanal. Vi kommer att posta en ny video varje dag hela 2016, på ämnet att Fira saker.

Kanalen hittar ni här: www.youtube.com/channel/UC0hRZAsEXGmP-GKDn4cMzUA

Och då tänkte jag att kanske är vi inte de enda? Det finns säkert fler på Familjeliv som gör videos och vill dela med sig - så då kan ni posta här, så vi alla (med lite tur) får tittare och prenumeranter - att vi lite samlar Familjeliv's Youtube'are i en tråd, så att folk kan titta, och prenumerera, och hjälpa varann att sprida - och ge feedback och hela den biten :) 

Dela era kanaler/videos - kör :)

Gott nytt år!

• Svar på tråden Dela era Youtube-kanaler :)
  • Kereza
    Aniiee skrev 2016-01-01 13:12:35 följande:

Jag måste verkligen ta tag i min youtubekanal. Och mina bloggar. Har inte hänt mycket där senaste året.

Ska kolla in din kanal Kereza =)

Ja, det tycker jag - du nämnde den i den gamla tråden också, så jag hoppades du skulle dyka upp här med en länk och aktivitet ^_^ 
    Annaspilar skrev 2016-01-01 13:07:59 följande:

m.youtube.com/FBKAnna

Det finns en ny video ute där nu :)

Men vad bra - ska kolla då :) 
  • Kereza

njursten skrev 2016-01-01 16:55:22 följande:

m.youtube.com/user/PattiScialfa

Min youtubekanal

Kan man ändra webbadressen? Mitt yt namn är Lissi Loveless

Kolla in vetja

Får erkänna att jag vet inte :/ 

Google påstår att man kan det, såhär;

"Sign in to YouTube and go to your advanced account settings. Under "Channel settings," select the link to claim your custom URL. In the "Get a custom URL" box, you'll see the custom URL(s) you've been approved for. You can't change these, but you may need to add a few letters or numbers to make the URL unique to you."

Men vi verkar inte få göra det förrän vi har 100 subscribers. Sen vet jag inte om det är skillnad på mobil - du verkar ju redan ha en custom address :/

Svar på tråden Dela era Youtube-kanaler :)