• Kereza

Dela era Youtube-kanaler :)

Hej :) 

Den enda tråd jag hittar på ämnet är från 2014, och jag tycker att man kanske inte ska göra tråd-nekros, så jag startar en egen :) 

Jag och min sambo har just startat en Youtube-kanal. Vi kommer att posta en ny video varje dag hela 2016, på ämnet att Fira saker.

Kanalen hittar ni här: www.youtube.com/channel/UC0hRZAsEXGmP-GKDn4cMzUA

Och då tänkte jag att kanske är vi inte de enda? Det finns säkert fler på Familjeliv som gör videos och vill dela med sig - så då kan ni posta här, så vi alla (med lite tur) får tittare och prenumeranter - att vi lite samlar Familjeliv's Youtube'are i en tråd, så att folk kan titta, och prenumerera, och hjälpa varann att sprida - och ge feedback och hela den biten :) 

Dela era kanaler/videos - kör :)

Gott nytt år!

• Svar på tråden Dela era Youtube-kanaler :)
  • KarlssonsKalle
    cathyjonsson skrev 2016-08-10 13:23:16 följande:

En kanal om tatuerings, veganism, hälsa, sexualitet och feminism. Samt dagliga vloggar då och då. 

www.youtube.com/channel/UCIq3kUcJMLpiClFPDrQc8Vw

Haha spär på myten om att veganer, feminister och tokvänstern är samma folk...
  • R3L04D3D

Mitt namn är Fredrik Axelsson och är 28 år [fyller 29 den 26,07] och är youtubepartner på youtube, har en privat youtube kanal som hittas på: www.youtube.com/user/AXFR3DD3

sedan är jag andra uppstartaren utav ett youtube/filmteam vid namn:

*AX Studio* Som hittas på denna länk: www.youtube.com/user/johax84

checka gärna in den och Prenumerera gärna + dela detta vidare skulle uppskattas enormt 

Youtubepartner
Svar på tråden Dela era Youtube-kanaler :)