Inlägg från: sunflower79 |Visa alla inlägg
  • sunflower79

Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt

Hej!

36, blir 37 i mars. Är i ca v.10 o väntar mitt tredje barn. Följs gärna åt! ?

• sunflower79
    Nolejo skrev 2016-01-05 11:14:54 följande:

Hur mår ni?

Jag har mått illa fram till för någon vecka sedan, men nu verkar det ha gått över. Har överlag mått bättre denna graviditeten än förra. Tröttheten har också minskat, nu klarar jag av att hålla mig vaken hela dagarna :).

Usch detta illamående tar kål på mig denna gång. Har ingen matlust alls o går mest som en zombie hela dagen. Mkt värre denna graviditet än de två förra. Har mått illa till v 15-17 m dem men inte så här intensivt.
  • sunflower79
    Fia80 skrev 2016-01-05 17:21:51 följande:

Jag har gjort kub klart orolig när man var där. Men så skönt när det var gjort :) men vi hade en plan ifall resultatet skulle bli dåligt. Tror att det är rätt viktigt att man har det.

Men bra med positivt tänkande

Får jag fråga vad ni hade för plan? Vi står i vslet o kvalet att göra KUB men är sen osäker på nästa steg/test om resultatet skulle visa sig så. Då ska vi istället gå hela graviditeten o oroa oss över en siffra. Jag är jättekluven. ????

Sen berättade min bm att det nu finns nåt som heter Nipt som endast är ett blodprov o ska ersätta fostervattensprov. Men de var osäkra om det gäller alla.
  • sunflower79

V 11 nu o mår fortfarande som en kratta. Mår illa o är trött hela tiden. Längtar tills det ger m sig.

Jag bor norr om Stockholm

Svar på tråden Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt