Inlägg från: hannisen81 |Visa alla inlägg
  • hannisen81

Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt

Tjoho! Jag är snart 35 år! Plussa väldigt svagt idag så hoppas de går vägen!

• hannisen81

Om detta går vägen nu så är det barn nummer 5 :) hur många barn har ni? Eller e de första graviditeten?
    Jag bor i Västergötland :)

• hannisen81
    Llka skrev 2016-01-16 08:18:57 följande:

Jag är snart 32 och är i v 9, detta blir mitt 5e barn om allt går som det ska :)

Åh spännande! Vilken ålder har du på dina barn? :)
  • hannisen81
    cesso skrev 2016-01-16 17:19:15 följande:

Kul att så många är i tråden! Jag är fortfarande orolig för mf.. Ena stunden väntar jag barn och andra väntar jag mf känns det som. Har tre barn sen tidigare, men har 4 mf också bakom mig och en ma. Försöktexta digitala tester för att se om HCG ökade men det skulle jag inte gjort för det stod v 1-2 för några dgr sen! Skitorolig blev jag. Det borde stå v 2-3?? Var i och för sig inte morgonurinen. Då då tänkte jag att det här blir ett tidigt mf, men så hade jag ett vanligt test hemma som jag tog idag och det var super super strakt! Mkt starkare än sist, så det känns som att det är ok i magen än så länge. Jag ska försöka boka vul om ett par/tre v eller så, blir nog privat. Ska ni/har ni andra gjort det? Efter mitt ma vill jag se att det lever ngt i magen!

Hej!
    Grattis :)
    Jag är så tidigt i grav. 3+6 bara.. Plussar starkt på vanliga test men inte gravid på digital för några dar sen :/ tänkte testa nytt sånt om en vecka igen.. Så ja hoppas verkligen att detta får vägen nu...
  • hannisen81
    Björken skrev 2016-01-19 08:47:50 följande:

Åh, idag är det dags för ultraljud. Är bara i v5+6 enligt min egen uträkning så jag har inte alltförstora förhoppningar på att de ska se något pickande hjärta. Däremot hoppas jag innerligt att de inte ser några fel eller en ny mola.

Har börjat må illa. Det har jag inte gjort de tidigare graviditeterna. Det kan även hänga ihop med mitt superlåga blodtryck. Har svårt att stå upp mer än fem minuter och idag ska jag föreläsa i två timmar. Vi får väl se hur det här går...

Spännande :) fick du/ni se nåt pickande hjärta eller va det för tidigt? Ja ska på vul den 1/2 å då är ja typ v .6+0 :)
Svar på tråden Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt