• Ankissen

Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt

Hej! Får jag vara med här eller är jag för gammal? ;) Jag är 37 år och tror att jag är i vecka sex! :) 

• Ankissen
    Kaisa78 skrev 2016-01-27 08:04:01 följande:

Hej! Jag är 37 och är i vecka 9 nu,,, september bebis enligt mina beräkningar,,,

Följer gärna med i tråden! Har lite åldersnoja, och det skulle kännas skönt med lite pepp!

Jag är också -78 och har åldersnoja. Är i v. 6 tror jag, beräknad 27 september enligt mina egna beräkningar. 
  • Ankissen
    Melisande skrev 2016-01-27 12:54:07 följande:

Hej på er! Jag är -78 och väntar mitt tredje (oväntade) barn. Är väl i vecka 6 ungefär, så någon gång i slutet på september blir det förhoppningsvis någon liten knodd som tittar ut.

Med ett antal MA och MF i bagaget så är jag dock försiktigt positivt, som jag brukar kalla det, och räknar nog inte med något förrän vi har kommit fram till RUL i vecka 18. Vågar inte riktigt gå ut med nyheten riktigt ännu heller, med risk för att det inte ska bli som vi önskar. Det svåraste är att hålla tyst för storasyskonen (7 & 2) eftersom jag har sådana hysteriska humörsvängningar ))))

Det kunde varit jag som skrev detta, fast mina två barn är tio och sex år. De kan inte förstå varför mamma är trött, hängig, illamående och sur.
    Jag har också haft en del MA och MF. Känner mig orolig. 
  • Ankissen
    lindaR1981 skrev 2016-01-28 15:23:37 följande:

Går in i v 7 imorgon, fick rosa på pappret igår kväll och idag dock inte besöket nu.....vet hur ett missfall känns då jag hade ett 2014. Bara nojig att detta är början på ett :(

Håller tummarna för dig! Kan du få ett VUL och kolla vad som händer?
  • Ankissen

Jag har berättat för mina två närmaste vänner och för mamma, syrran och en kusin, samt två kollegor. Jag är i v. 8. På något sätt känns det som om jag fill få vara ledsen om det går åt skogen. Jag har haft tre missfall och alltid varit relativt tidig med att berätta för supportsystemet. Dessutom får jag med mig mamma på mitt VUL på tisdag för mannen kan varken komma ifrån jobbet eller logistiken kring de andra två barnen. 

Jag mår ff ganska bra. Tycker att symptomen kommer och går. Hoppas så att det är något därinne på VUL:et. 

• Ankissen

Ser att ni diskuterar kub och riskanalyser nu. Hur har tankarna gått för er angående kub? Jag funderar på att strunta i det och gå direkt på fvp. Tänker att siffran man får är ju ändå inte säker och det är onödigt att gå och oroa sig för den när man kan få ett definitivt svar direkt.

Svar på tråden Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt