Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt
Hej! Fyller 35 i år så hänger gärna på här :)
Tredje barnet! Är i vecka 5 ( 6 på fredag)
Hej! Fyller 35 i år så hänger gärna på här :)
Tredje barnet! Är i vecka 5 ( 6 på fredag)
God morgon... Här mår man illa! Fy! Har ni skrivit in er på mvc? Jag har inte ena ringt än... Är i v 8 nu så bäst att ringa kanske. Jag funderar på att göra KUB denna ggn. Vi gjorde fv-prov förra grav, men gick vattenavgång 10 dgr efter. Bebisen klarade sig men det var hemskt! Så inget jag vill göra i onödan. Däremot görs inte KUB här. Närmast är 25 mil bort.
Är i v 8. Mår fruktansvärt illa, får knappt i mig mat så har inget att kräkas upp direkt
Jätte hungrig men kan inte äta.
Sambon äter ute varje dag efter jobb så han får mat i sig eftersom jag inte klarar fixa middag.
Sitter o gråter löjligt nog nu, bara sååå hungrig o trött på illamåendet o tröttheten
Vill bara ge upp :( orkar inte
Sambon förstår mig inte iheller han uppfattar mig bara som sur, han kom hem nyss o raka vägen ut i verkstaden där han lär stanna några timmar. Jag vet att han inte kan lösa det åt mig, göra så jag kan äta.....vet inte vad jag begär av honom egentligen, känner mig så ensam bara. Gråta av hunger ja jisses
Usch här slog illamåendet till med dunder och brak! Jag som var så dum som trodde att jag skulle klara mig bra denna gång!
Bläää hur ska man orka? Min förra grav mådde jag dåligt ända fram till förlossningen! Kräktes nästan varje dag!
Gahhhh hoppas det inte blir så denna gång :(
Misslina- vilken v är du i? Mitt illamående kom i v 6. Blir än så länge värre... Och hormonerna svänger! Fy vad jag har bråkat och varit på dåligt humör. Är det vanligt?
Ni som mår illa och kräks... Vad äter ni?
Jag blir galen för allt kretsar kring mat! Mat mat, mat! Och inget är jag sugen på men måste för att inte må ännu mera illa!
Usch vad jag känner mig gnällig! Men vette FN hur jag ska orka detta? Tänk om det blir lika illa och länge som sist! Blääää nu har jag gnällt av mig ;)