Inlägg från: lindaR1981 |Visa alla inlägg
  • lindaR1981

Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt

34 åring. Plussade idag, tredje barnet har två stora barn på 10 o 13 år

• lindaR1981
    Annzofie skrev 2016-01-18 17:23:49 följande:

Jag är i v 5 och är redan vansinnigt trött och humöret är upp och ner.. Hahaha redan nu, 4:e barnet och magen är svullen skönt att man kan skylla på julmatenð???

Är också i vecka 5 och sjukt trött

Kan inte minnas att jag hade cravings så här tidogt med mina andra två barn en jag är sjukt sugen på lakritskritor o mjölk
  • lindaR1981

Går in i v 7 imorgon, fick rosa på pappret igår kväll och idag dock inte besöket nu.....vet hur ett missfall känns då jag hade ett 2014. Bara nojig att detta är början på ett :(

• lindaR1981
    Ankissen skrev 2016-01-29 10:07:11 följande:

Håller tummarna för dig! Kan du få ett VUL och kolla vad som händer?

Tack! Ska vara på inskrivning på tisdag så får höra vad mvc sköterskan säger då

Spydde imorse så gravid än men usch oron
  • lindaR1981

Någon här som har typ tryck eller hur jag nu ska förklara det ca 10 cm ovanför naveln?

• lindaR1981

Är i v 8. Mår fruktansvärt illa, får knappt i mig mat så har inget att kräkas upp direkt

Jätte hungrig men kan inte äta.

Sambon äter ute varje dag efter jobb så han får mat i sig eftersom jag inte klarar fixa middag.

Sitter o gråter löjligt nog nu, bara sååå hungrig o trött på illamåendet o tröttheten

• lindaR1981

Vill bara ge upp :( orkar inte

Sambon förstår mig inte iheller han uppfattar mig bara som sur, han kom hem nyss o raka vägen ut i verkstaden där han lär stanna några timmar. Jag vet att han inte kan lösa det åt mig, göra så jag kan äta.....vet inte vad jag begär av honom egentligen, känner mig så ensam bara. Gråta av hunger ja jisses

• lindaR1981

Mvc bokade in mig på vul den 11/2 pga blödningarna o min oro

Vad kostar dessa besök?

Svar på tråden Någon runt 35 som nyligen plussat som vill följas åt