Våt
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Det pinsamma är ju att det verkligen "rinner" och det blir även blöta fläckar på lakanet, har aldrig haft det såhär tidigare! Tror jag skrämde iväg en kille nyligen pga mina våthet :/
Det verkar som om att det är vi tjejer som tycker att det blir pinsamt mer än att ni killar tycker det! Är väl så kanske!
När jag hade en fast partner var det helt okej, han brydde sig inte, men nu när man är singel är man lite skraj för att bli dyngvåt under sex med tex tillfälliga partners! Får väl låta bli att bli "för kåt" helt enkelt haha!
Har haft en hel del partners och tror aldrig det har hänt att en kille inte gått igång på min plaskvåta fitta :)
Vi har mer det andra problemet. Att hon är för torr, hur vi än förspelar. Både min tjej och jag skulle drömma om "för våt"-syndromet. Så grattis!
Har precis haft sex och jag kan ju säga att ha sex i badrummet var ju en bra ide! Slapp våta lakan:) Nu kanske man inte vill vara i badrummet varje gång såklart men jag fick en stor, våt och härlig fontänorgasm som heter duga och killen blev skitnöjd att han lyckades hihi. Börjar slappna av mer i våtheten som tur är:)