Inlägg från: Anonym (Kajsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kajsa)

Våt

Jag kan också bli overkligt våt och det stör mig. Vill helst ha en handduk och bara torka, haha.

Det känns ju mindre när man är sådär vår tycker jag. Har även träffat på en kille som tyckte att det kändes mindre då. Tyckte det var jättejobbigt när han sa det såklart. Men det är längesen och jag har inte hört några klagomål efter det :) Bara jag som hatar den känslan. Jag vill inte ha en våt kladdig fläck under mig!

När jag levt i ett förhållande har jag haft en handduk nära sängen alltid, att slänga under eller att bara stanna och torka. Men så funkar det ju inte med tillfälliga partners. Tänk ett one night stund där man hivar upp en stor handduk ur partyväskan.

• Anonym (Kajsa)
    Max89 skrev 2016-01-09 02:03:58 följande:

Ni ska inte skämmas över att bli våta det är bara sjukt sexigt och att slicka är ännu bättre då :)

Jag skäms, men även om vi tar bort själva skäms-delen så tycket jag inte det är skönt. Men det kanske hänger ihop, det kanske blir skönare om man inte skäms :)
  • Anonym (Kajsa)

Men va fan, tänk er att jag har sex med någon jag inte riktigt känner, följer med någon hem. Om man blir så där supervåt blir jag lakanet vått, tänk om det går igenom? Tänk om jag förstör sängen? 

• Anonym (Kajsa)

Jag tänker att även gaykillar gillar sina madrasser och inte vill ha dem förstörda, hehe.

• Anonym (Kajsa)
    Smastor skrev 2016-01-09 21:48:07 följande:
    Jag hade offrat sängen till fittguden :D
    Hahahahahaha! Jag dööör vad roligt

Bra där!
  • Anonym (Kajsa)

Smastor, det känns som att du satte punkt för diskussionen där. Kan någon tillägga något efter det klargörandet liksom?

Jag skrattar fortfarande högt för mig själv.

• Anonym (Kajsa)
    Smastor skrev 2016-01-09 22:06:10 följande:
    Kan fortsätta diskussion ;) jag gillar den
    Jag kan tänka mig det faktiskt! 

Mitt konstaterande är att jag ska försöka komma över rädslan av att förstöra sängar. Jag ska ignorera att det känns weird (men skönt) och jag ska sluta tänka på att killen nog inte gillar det, för det tänker jag heeeeeeeeeeela tiden. Vilket är bra på sitt sätt, för då tappar jag koncentrationen, blir lite mindre kåt och därmed något mindre våt.
  • Anonym (Kajsa)
    j a d e skrev 2016-01-09 22:49:18 följande:
    Det låter inte ett dugg bra faktiskt. Ska du inte jobba på din skräck att vara sängmarodör istället och på så vis få ett fungerande sexliv?
    Jo, det ska jag! Det är en bättre idé. Jag sa att det var bra på"sitt sätt", inte att det var bra bra liksom. 

Det är en spännande tid jag har framför mig
  • Anonym (Kajsa)
    Aikido skrev 2016-01-09 22:58:07 följande:
    Den som inte gillar en riktigt våt kvinna har nog issues med kvinnans sexualitet överlag. Kom över din rädsla och fråga var han har handdukar och badlakan nästa gång. Hämta ett par och lägg under direkt så slipper ni offra sängar.
    Ja, det märks ju också uppenbart på mig hur obekvämt jag tycker det är, det kan ju inte vara så upphetsande. 

Nu känns det som att jag kapat Mirabelles tråd, men jag antar att alla tips funkar även för andra.
  • Anonym (Kajsa)

Nu har jag testat sex med min nya inställning -"det är bra att vara våt". Ja jag vet, här går det undan :) Fick ragga akut. Ryckte till mig en handduk på vägen till sängen och la den under. Det gick bra. Kändes lite bättre när man vet att man inte förstör nåt, men fortfarande alldeles för kladdigt.

Svar på tråden Våt