Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)
Hej!
Hoppar in här då det verkar vara lite blandade känslor som vi alla har. Jag är 37 år å min make 40 år. Jag har två barn från ett tidigare förhållande på 18 och 15 år. Min make har också två barn från ett tidigare förhållande på 13 och 8 år.
Vi har nog tyckt det räcker med dom barnen vi har, men i söndags plussade jag. Helt oväntat! Mina känslor är helt upp och ner! Ska man börja om? Mina barn är ju stora nu och en resa väntar mig å dottern i aug då det är hennes 18 års present. Vi har precis köpt hus och kommit i kapp med ekonomin då vår förra bostad var så dyr. Och i sommar ska jag vikariera för mun chef då han ska vara pappaledig vilket är en enorm chans för mig då jag framöver vill satsa på att jobba som chef.
Min make är helt underbar, men även han tvekar. Ena stunden vill vi å sen känns det bara jobbigt. Åh, jag har molvärk i magen och illamående, vad vill jag? Fick min dotter när jag var 19 år och sonen när jag var 22 år. Orkar vi verkligen börja om? Gråter från å till å vet varken ut eller in. Kanske vi kan hjälpa varandra?