• SaWi

Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)

Hej,

E gärna med här om ja får :) är gravid med barn nr 3. O tror ja har bf runt den 17 september. Men e inte säker

Bor i Skåne och e 31.

Har trötthet som många. På nått konstigt sätt kräker ja när ja borstar tänderna. O så har foglossningen börjat.

Kul med en grupp med andra som vet vad man går igenom!

• SaWi
    Anonym (Gravid med nr3) skrev 2016-01-20 09:08:58 följande:

Jag känner av uppsvälld mage mot kvällen, så än kan jag ha mina jeans. Använder dock mest leggins. Leggins och tunika kommer man långt med.=)

När och hur kommer ni alla berätta för jobbet?

Hur mår ni alla nu? Själv mår jag bara bra, känner än brösten, kissar oftare, illamående får jag mer på kvällen. Svullen mage mot kvällen också.

Ja har redan berättat för min chef. Vet att de e väldigt tidigt men har redan foglossning. Förra gången va ja sjukskriven innan vi 12.
  • SaWi

Ja e lite galen för ja hade köpa några få plagg innan ja visserligen att ja va gravid :D

Idag va ja hos sjukgymnasten som tyckte ja skulle bli sjukskriven 50% pga foglossning. Känns så extremt tidigt :(

• SaWi
    Anonym (Gravid med nr3) skrev 2016-01-20 11:30:23 följande:

Men aj aj, stackare som redan nu åkt på foglossning :-/ hoppas du får en smidig och lätt graviditet i övrigt. Foglossning är så jäkla hemskt.

Ja de e inte kul. Va hos sjukgymnast idag som tycker att ja redan ska blir sjukskriven. Har ett tungt jobb :/
  • SaWi
    mona83 skrev 2016-01-21 08:20:10 följande:

Blir två långa timmar att vänta på att gyn ska ringa :/.

Blör fortfarande när jag torkar mig, syns inget i trosskyddet och har fortfarande inte att ont.

Hur mår du o hur går de? Tänker på dig! Kram
  • SaWi
    mona83 skrev 2016-01-21 09:38:40 följande:

Har spänningshuvudvärk, annars är jag nervös som tusan. Väntar på att gyn ska ringa än.

Hoppas de går bra! Håller alla tummar o tår!
Svar på tråden Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)