• danosani

Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)

Hej! Grattis till er allihop!

Plussade förra veckan, är i v 6 nu med BF ca 20 september. Har ömma bröst och tappad matlust, samt en liten smygande växtvärk över magen.

Jag fyller 26 snart, detta är mitt tredje barn. Har ett barn fött 2008 (september, hoppas innerligt att hon får behålla sin födelsedag för sig själv...) och ett barn fött 2011. Fick även ett missfall i juli 2015, men nu hoppas vi på bebis! :)

Har inte läst hela tråden, finns det nån fb-grupp att snacka i?

• danosani
    SJL1985 skrev 2016-01-25 08:42:47 följande:

Välkommen hit alla nya.

Har varit off denna helgen, då jag har jobbat. Är idag i vecka 6+1 enligt appen jag använder på mobilen.

Jag har inte mycket känningar, ibland undrar jag verkligen Är jag gravid, eller är det inbillning, fast det kan det samtidigt inte vara då alla test jag gjort visat + Känningar jag har är lätt ömma bröst, trötthet efter klockan 13 och 16 då är jag som tröttast under dagen. Inte mycket till illamående.

Jag jämför mycket från mina andra två graviditeter, vilket man inte ska göra då varje graviditet yttrar sig på sitt vis, men denna är inte som dom andra två. Någon mer som väntar nr3?

Jag är gärna med i en facebookgrupp, jag hoppas att den är hemlig, då jag inte outat ut denna graviditet ännu =)

Jag väntar också nummer tre :)

Har inte heller så mycket känningar, ömma bröst och ändrad matlust. Trött är jag sedan innan ;P Hur gamla är dina små?

• danosani
    SJL1985 skrev 2016-01-25 14:35:12 följande:

Kul med en till som väntar sin nr3. Mina är inte så jätte små längre, dom är födda 2007 och 2011. När är dina två tidigare födda?Du har vi samma bf-datum just nu... Men mycket kan ändras och med min tur kommer jag säkert gå över två veckor även denna gång =)

Då är vi i lite samma sits, mina är födda 2008 och 2011! Kul :)
Svar på tråden Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)