• SJL1985

Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)

Grattis till er alla som plussat.

Jag är anonym Gravid med nr3. Kör med mitt presenationsnamn numera.

mona83 skrev 2016-01-22 07:15:25 följande:

Vet inte ens vart vi har sånt här i stan :(

Hur går det med dig nu mona83?

Hoppas ni alla får en bra helg, själv ska jag jobba hela helgen.
  • SJL1985

Välkommen hit alla nya.

Har varit off denna helgen, då jag har jobbat. Är idag i vecka 6+1 enligt appen jag använder på mobilen.

Jag har inte mycket känningar, ibland undrar jag verkligen Är jag gravid, eller är det inbillning, fast det kan det samtidigt inte vara då alla test jag gjort visat + Känningar jag har är lätt ömma bröst, trötthet efter klockan 13 och 16 då är jag som tröttast under dagen. Inte mycket till illamående.

Jag jämför mycket från mina andra två graviditeter, vilket man inte ska göra då varje graviditet yttrar sig på sitt vis, men denna är inte som dom andra två. Någon mer som väntar nr3?

Jag är gärna med i en facebookgrupp, jag hoppas att den är hemlig, då jag inte outat ut denna graviditet ännu =)

• SJL1985
    Jennymariaa skrev 2016-01-25 08:45:44 följande:
    Absolut är den hemlig :)
    Toppen =)

jag kan inte skicka pm till dig här på familjeliv. Vill inte skriva ut min mailadress i tråden.
  • SJL1985
    danosani skrev 2016-01-25 11:51:40 följande:

Jag väntar också nummer tre :)

Har inte heller så mycket känningar, ömma bröst och ändrad matlust. Trött är jag sedan innan ;P Hur gamla är dina små?

Kul med en till som väntar sin nr3. Mina är inte så jätte små längre, dom är födda 2007 och 2011. När är dina två tidigare födda?
    Sept16 skrev 2016-01-25 13:18:04 följande:

Hej!

Väntar oxå vårt tredje barn, bf runt 17/9. Har sedan innan sen son född nov-10 och en dotter född juli -12.

Mår fruktansvärt illa om dagarna o sover bort kvällarna

Vill gärna vara med i fb grupp men inte skriva mailadress här. Funkade inte med Pm.

Du har vi samma bf-datum just nu... Men mycket kan ändras och med min tur kommer jag säkert gå över två veckor även denna gång =)

• SJL1985
    Fridaroys skrev 2016-01-25 20:19:29 följande:

Jag plussade 8/1 ???? gick in i v 7 igår! Beräknad 17 september! Första knodden! Jätte rädd spänd förväntansfull o överlycklig!!

Jag har och bf 17/9. Haha men för mig kommer det bli närmre oktober. Känner det på mig då jag gick över 2v med båda mina tidigare bar. ????
Svar på tråden Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)