Inlägg från: vanjastina |Visa alla inlägg
  • vanjastina

Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)

Hej tjejer :)

Jag är i v 5 (4+1). Undrar om det är någon här som börjat må illa ännu? Jag har mått så fruktansvärt dåligt mina andra graviditeter men minns inte när illamåendet börjat, bara att det slutat runt v 16-17.. Har då även haft en känsla av att varit konstant bakfull, får lite panik när jag tänker på det. Måste nog be om Lergigan comp om det blir så igen annars vet jag inte hur jag ska stå ut.

Just nu känner jag dock ingenting, skulle inte ens tro att jag var gravid om inte testen vore så starka ;p

• vanjastina
    okt_bebban skrev 2016-01-21 11:25:37 följande:

Hej, jag har bf 1oktober. Undrar om någon av er vet hur säkra dom digitala graviditetstesterna är? Enligt appen är jag 4 (3+4). Men testet visade igår kväll 1-2 veckor.

Testet visar tiden från befruktning som ju skedde för ca 1-2 veckr sedan för din del så testet visar ju rätt :)
  • vanjastina

Någon som börjat må illa ännu? Är bara i v 5 och är livrädd för när illamåendet ska slå till, mått såå dåligt tidigare graviditeter. Känner inte så mycket av graviditeten ännu dock, lite halsbränna samt molvärk i magen som jag antar är växtvärk.

• vanjastina

Vecka 6 idag :) Jeansen känns redan trånga (svullna tarmar, I know ;p), men får nog gå och köpa mig lite bekvämare byxor idag ändå.. Läste igår att den "riktiga" gravidmagen kommer som tidigast i v 13-14. Förra graviditeten fick jag ingen mage förräns i v 24, skittråkigt tyckte jag då, hade mina vanliga high waist jeans i strl 26 fram tills dess eftersom magen var helt platt xD Hoppas verkligen magen kommer MYCKET tidigare denna gången för det är ju sååå mysigt och vackert med bebismage!! :)

Har fortfarande inga symptom typ, förutom svullen mage och att jag känner mig otroligt lättrörd och gråter för allt ;p

Svar på tråden Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)