Inlägg från: Jennymariaa |Visa alla inlägg
  • Jennymariaa

Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)

Jag lägger till er i eftermiddag. Nu ska jag försöka jobba trots mitt illamående :/

• Jennymariaa
    SJL1985 skrev 2016-01-25 08:42:47 följande:

Välkommen hit alla nya.

Har varit off denna helgen, då jag har jobbat. Är idag i vecka 6+1 enligt appen jag använder på mobilen.

Jag har inte mycket känningar, ibland undrar jag verkligen Är jag gravid, eller är det inbillning, fast det kan det samtidigt inte vara då alla test jag gjort visat + Känningar jag har är lätt ömma bröst, trötthet efter klockan 13 och 16 då är jag som tröttast under dagen. Inte mycket till illamående.

Jag jämför mycket från mina andra två graviditeter, vilket man inte ska göra då varje graviditet yttrar sig på sitt vis, men denna är inte som dom andra två. Någon mer som väntar nr3?

Jag är gärna med i en facebookgrupp, jag hoppas att den är hemlig, då jag inte outat ut denna graviditet ännu =)

Absolut är den hemlig :)
  • Jennymariaa
    fotbollsmorsan skrev 2016-01-25 09:12:34 följande:

Hej tjejer. Verkar bara vara jag som drabbats av extrem illamående. Ska till läkaren idag då jag inte ens får behålla ett glas vatten. Håller tummarna på att de kan hjälpa mig! Är helt slut :(

Fy! Då ska inte jag klaga på mitt. Hoppas det blir bättre snart!!
  • Jennymariaa
    Sept16 skrev 2016-01-25 13:18:04 följande:

Hej!

Väntar oxå vårt tredje barn, bf runt 17/9. Har sedan innan sen son född nov-10 och en dotter född juli -12.

Mår fruktansvärt illa om dagarna o sover bort kvällarna

Vill gärna vara med i fb grupp men inte skriva mailadress här. Funkade inte med Pm.

Skicka ett mail till mig :) jennymariaandersson@live.se
  • Jennymariaa

Har bjudit in er nu, ni som inte fått inbjudan hojta till! Har kanske missat er.

Lena74 fick inte din mailadress & det går inte att skicka ett pm tillbaka till dig!

• Jennymariaa
    Ullis5 skrev 2016-01-25 17:15:07 följande:

Hej! Såg att det skall finnas en hemlig grupp på fb. Skall ha en liten knodd i slutet på september. Jag hade gärna varit med i denna.

Min mail på fb är: colgate_xylitol@hotmail.com

Ingen jag använder annars men kan inte byta på fb ????

Men mailen tillhör ditt facebook konto? Annars går det inte :D
  • Jennymariaa
    Ullis5 skrev 2016-01-25 18:57:33 följande:

Japp den tillhör mig :)

Du kommer få en länk skickad till den mailen antar jag :)
  • Jennymariaa
    cesso skrev 2016-01-26 16:02:40 följande:

Det gick mot förmodan bra idag! För en v sen såg de inget direkt i livmodern, men nu var det en hinnsäck där med en liten "böna" med ett pockande hjärta! Är i v 6 lite drygt sa hon, tror hon menade 6+ ngn dag. Så då är embryot 4 v + ngn dag. Och tänk..... Från att inte se det alls för en v sen till att se den nu med pickande hjärta!:)

Skönt!!! :))
  • Jennymariaa
    AnaC skrev 2016-01-26 05:50:39 följande:

Jag har mailat dig men inte fått nån länk?

Anna
    Jag har två mailadresser med namnet Anna så jag skickar en till. Kolla under skräppost! :)
  • Jennymariaa
    Ankissen skrev 2016-01-27 06:56:23 följande:

Pust jag kan verkligen inte äta frukost. I vanliga fall är jag en riktig frukostmänniska som äter havregrynsgröt, ägg och smörgås. Nu blev det ett bett på mackan, några skedar fil och ett ägg. Känns märkligt.

Har också det problemet och är i v.9. Har provat mig fram & att dricka en yoggi i bilen kl 06 funkar & sen måste jag ta en frukt vid 09. :)
  • Jennymariaa
    vanjastina skrev 2016-01-27 06:55:45 följande:

Vecka 6 idag :) Jeansen känns redan trånga (svullna tarmar, I know ;p), men får nog gå och köpa mig lite bekvämare byxor idag ändå.. Läste igår att den "riktiga" gravidmagen kommer som tidigast i v 13-14. Förra graviditeten fick jag ingen mage förräns i v 24, skittråkigt tyckte jag då, hade mina vanliga high waist jeans i strl 26 fram tills dess eftersom magen var helt platt xD Hoppas verkligen magen kommer MYCKET tidigare denna gången för det är ju sååå mysigt och vackert med bebismage!! :)

Har fortfarande inga symptom typ, förutom svullen mage och att jag känner mig otroligt lättrörd och gråter för allt ;p

Jag beställde faktiskt mamma jeans & leggings. Hatar när det lixom klämmer i magen av byxkanten! Bara att växa i dom :D
  • Jennymariaa
    Xofina skrev 2016-01-28 21:36:20 följande:

Hoppar in i denna tråden också!

Plussade i fredags (22/1) med nummer 3 <3

Har två söner, äldsta född feb-11 och yngsta nov-12 :)

Vill du vara med i fb-gruppen??:)
  • Jennymariaa

Så nu är ni inbjudna! Förlåt att det tog tid men är inte här inne & kollar längre ;) ses på facebook!

• Jennymariaa
    klaber skrev 2016-02-28 18:20:01 följande:

Hej hej! Jag är nitton år och gick idag in i vecka 7. Är beräknad i september och har symtom som illamående, en ENORM trötthet, svullna, spända och ömma bröst med tydliga ådror, nästäppa, kraftiga humörsvängningar(grinar och blir arg ofta och för minsta lilla), måste kissa hela tiden, molvärk och sen är jag konstant hungrig haha :) har ingen Facebook men följs gärna åt här!

Är du säker på att du räknat rätt? Vi andra som ska ha i sep är i veckorna 10-14 så v.7 borde vara i oktober :)
Svar på tråden Nyplussad! Beräknad i September. Låt oss följas åt! :)