• stajlish

BF Oktober 2016

Hej allihop!

Jag plussade igår efter att ha gjort IVF, det är andra återföringen med en blastocyst som varit fryst =) Har egentlig testdag på lördag men tjuvtestade och fick ett svagt plus som var lite starkare idag så jag vågar tro på att jag faktiskt äntigen är gravid.. =) Så jag ansluter mig här... enligt mina uträkningar så har jag BF 12/10 :) Som sagt, väldigt tidigt än och man vet aldrig om det går hela vägen...känns ännu mer ovisst eftersom vi gjort IVF osv.. men jag är med så länge pyret finns där inne! Roligt att ha några att följas åt med! =)

• stajlish

Testade med clearblue igår på RD9 och fick detta...så nu vågar jag faktiskt tro att det är sant.. =) Helt sjukt detta! Riktiga testdagen är på lördag :)

• stajlish
    Fröken R skrev 2016-02-03 12:35:45 följande:

...även om det är MYCKET svagt...!

tror det är på g ja.. man anar ju ett streck.. vilken ruvardag är du på?
  • stajlish
    MammaNellie skrev 2016-02-03 10:50:05 följande:

Hej!
    Grattis till allas +!
    Plussade i fredags, vilket kom som en glad överraskning.. Skrattande
    Har två underbara killar på 8 resp. 7år sedan tidigare och ser så mycket fram emot att utöka familjen med en goding till.

Grattis! =)
  • stajlish
    Entjej93 skrev 2016-02-03 19:23:30 följande:

Hej alla! Hoppar gärna in här Glad

Plussade igår på nionde försöket!
    Är idag i v 3 + 4 och bf är 16:e oktober.

Hoppas verkligen allt går som det ska! Det blir vårt första barn är sååå välkommet och efterlängtat.

Grattis! =) Äntligen!
  • stajlish
    Fröken R skrev 2016-02-04 09:25:17 följande:
    Nu ett ordentligt plus!
    Grattis! =)
  • stajlish

Va roligt med så många som har BF kring samma datum ungefär... jag har enligt mina beräkningar 12/10 :)

Svar på tråden BF Oktober 2016