Parksandrec skrev 2016-02-04 01:19:55 följande:
Hej alla! Grattis till ert plus!
Jag har väntat på mensen och eftersom den är oregelbunden har jag inte riktigt vetat när den är sen. Jag tog ett test idag men trodde aldrig... Blev så paff. Jag har. Haft några missfall i vecka 6 och 7 och tycker den första tiden är lite jobbig. Jag och min sambo har försökt få barn nr 2 ett tag nu. Ettan är född november 2013. För mig är familjeliv en plats att få ägna mig åt att tala om graviditeten anonymt. Jag har svårt för att dela det på Facebook tyvärr. Det verkar som om många vill flytta till en grupp där. Om det finns fler som jag som hellre har ett nick på familjeliv (det är förbjudet på Facebook) så hänger jag gärna med er här.
Här står det nåt jätteklokt folk kan inspireras av.
Självklart ska du hänga här om det känns bättre för dig! Men kan trösta lite med att FB-gruppen är helt hemlig! Det går inte ens att söka efter den! Vi som är med där är helt anonyma för varandra även om vi ser alla namn. Sen är vi alla i samma sits, ingen vill outa sig. Sen finns det två enkla regler för gruppen! 1: Håll god ton mot varann! 2: Det som sägs i gruppen stannar i gruppen! Följer man inte dessa två regler riskerar man att inte få vara med! Så för att gå med måste man tillfälligt bli vän med mig så jag kan lägga till medlemmar i gruppen.
Du är välkommen när du känner dig redo!