Inlägg från: miss september |Visa alla inlägg
  • miss september

BF Oktober 2016

Hej allihop och grattis till era plus!
    Hoppar in här jag med. Plussade förra veckan och BF är 3 oktober enligt gravidappen. Har en dotter på 5 år sedan tidigare.

• miss september
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-07 21:52:35 följande:
    För oss räcker det var tredje, men sen drar vi ju över det värsta ngn gång då och då. Men det är inte alls jobbigt o dra över med dammsugaren.. det som är skönt o slippa är allt grovjobb. Nu bor vi bara på ca 120 kvm. Låter klokt och börja redan nu. Kolla även upp hur mkt de som städar gör.vi hade först ett företag som inte plockade undan ngt, bara städa alla "tomma" ytor. Nu har vi en som tar undan allt löst som ligger. Visst tar det ngn extra timme ibland men ändå värt det om man dagen innan inte orkar städa dotterns rum från leksaker
    Har också funderat på hemstädning, men jag tycker det känns lite konstigt och lite läskigt att någon man inte känner ska städa hemma hos en...

Är det någon som har bokat in något besök på MVC än? Jag ska dit på hälsosamtal den 18/2 och på inskrivning den 7/3. Jag hoppas verkligen att det finns en liten bebis i magen. Känner mig mer orolig nu än förra gången jag var gravid. Förra gången gjorde jag VUL, funderar på om man kanske skulle göra det igen.
  • miss september

Jag gjorde VUL idag, trodde jag var i vecka 7 (6+1), räknat efter senaste mens. Det sågs inget tickande hjärta. Gynekologen sa att jag är gravid men i vecka 5+3 och då är det för tidigt att se. Ska tillbaka om 2 veckor och hoppas då på ett tickande hjärta! Men jag är såklart orolig...

• miss september

BF-lista OKTOBER 2016

1/10 EmelieB91.

8/10 miss september, 2:a barnet

9/10 Alma88

10/10 nelpo, 1:a barnet

18/10 Lerumsmamma, 3e barnet

21/10 Nepe

4/10 JennyNG 1:a barnet

• miss september
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-15 07:58:09 följande:

Godmorgon på er då gick man in i en ny vecka ?? så roligt å så fyller man år idag med haha ha det bra alla

Grattis!
  • miss september
    HelenaSaga skrev 2016-02-16 06:57:51 följande:

Jag skriver här igen, om man vill vara med i Facebook gruppen så vill jag eller Linulii ha eran MAILadress till Facebook. Inte era namn, för då måste vi bli vän med alla, hur trevliga ni säkert än är så kanske det ser suspekt ut om vi får 20 nya vänner på en dag :)

Skickat meddelande!
  • miss september
    FamÅsling skrev 2016-02-18 12:06:06 följande:
    6+4 i dag. Mår illa hela tiden och kan endast äta lätt kall mat
    Är också i 6+4 idag. Har varit väldigt illamående i ungefär 2 veckor och Postafen hjälper knappt. Har inte kräkts än som tur är men har varit nära ett par gånger. Idag är det lite bättre. Har också lättare att äta lätt kall mat eller snabbnudlar... Kött går inte alls.
  • miss september
    hfriborg skrev 2016-04-03 21:43:51 följande:

Det finns plats till fler i privat BF oktober grupp på Facebook. Skicka vänförfrågan till Helena Friborg så lägger jag till er:)

Jag har också skickat :)
Svar på tråden BF Oktober 2016