BF Oktober 2016
Hej allihop och grattis till era plus!
Hoppar in här jag med. Plussade förra veckan och BF är 3 oktober enligt gravidappen. Har en dotter på 5 år sedan tidigare.
Hej allihop och grattis till era plus!
Hoppar in här jag med. Plussade förra veckan och BF är 3 oktober enligt gravidappen. Har en dotter på 5 år sedan tidigare.
Jag gjorde VUL idag, trodde jag var i vecka 7 (6+1), räknat efter senaste mens. Det sågs inget tickande hjärta. Gynekologen sa att jag är gravid men i vecka 5+3 och då är det för tidigt att se. Ska tillbaka om 2 veckor och hoppas då på ett tickande hjärta! Men jag är såklart orolig...
BF-lista OKTOBER 2016
1/10 EmelieB91.
8/10 miss september, 2:a barnet
9/10 Alma88
10/10 nelpo, 1:a barnet
18/10 Lerumsmamma, 3e barnet
21/10 Nepe
4/10 JennyNG 1:a barnet
Godmorgon på er då gick man in i en ny vecka ?? så roligt å så fyller man år idag med haha ha det bra alla
Jag skriver här igen, om man vill vara med i Facebook gruppen så vill jag eller Linulii ha eran MAILadress till Facebook. Inte era namn, för då måste vi bli vän med alla, hur trevliga ni säkert än är så kanske det ser suspekt ut om vi får 20 nya vänner på en dag :)
Det finns plats till fler i privat BF oktober grupp på Facebook. Skicka vänförfrågan till Helena Friborg så lägger jag till er:)