BF Oktober 2016
Hej!
Vi plussad för snart 3 veckor sedan...på ÄL+9 eller BIM-4....har bara 13 dagar Lutealfas.
Har BF 1 oktober.
Jag hade ett tidigt illamående...redan innan BIM...men det lade sig igen efter nån vecka. Nu börjar det komma igång igen tror jag...mått lite illa idag. Sen är brösten större å jag har molvärk både i magen å korsryggen till å från (mest i magen)
Det är min tredje graviditet. Har en dotter som är 2.5 år. Hade en fosterlös graviditet för 2 år sedan (helt oplanerat, när dottern var bara 6 månader...så det var en liten lättnad att det inte blev något av den graviditeten) Tyvärr gör det att jag är lite mer orolig för att nått ska gå fel den här gången oxå. Nu vill vi ju verkligen ha ett barn till!
Jag upplevde mycket starkare symptom tidigt i graviditeten med dottern...är i och för sig väldigt glad om jag slipper må så illa som jag gjorde då...men tror att jag kanske ska be om ett VUL för att säkerställa att det finns ett foster där inne.
Har säkert inget med symptomen att göra för jag mådde pyton med den ofostriga graviditeten oxå.
Tänkte hänga lite här med er nu...har inte Facebook...så går inte med i den gruppen tyvärr.