Inlägg från: Polkagrisen85 |Visa alla inlägg
  • Polkagrisen85

BF Oktober 2016

VivaLaVida skrev 2016-02-08 08:31:12 följande:

Nu då!

Det ska va två streck tyvärr ... Eller iaf pådom flesta ..
  • Polkagrisen85
    VivaLaVida skrev 2016-02-08 08:31:12 följande:

Nu då!

Eller är det ett suuuuper super litet streck bredvid ?
  • Polkagrisen85
    Polkagrisen85 skrev 2016-02-08 08:59:57 följande:
    Eller är det ett suuuuper super litet streck bredvid ?
    Så såg mitt ut
  • Polkagrisen85
    VivaLaVida skrev 2016-02-08 09:04:26 följande:
    Har du testat väldigt sent? Så tydliga test har jag aldrig haft, haha.
    Några dagar över bim iaf :) jag kan inte förstora din bild men är det ett super litet streck bredvid ? Spring iväg & köp med veckovisaren , min visade 3+..
  • Polkagrisen85
    Sötnöten skrev 2016-02-08 12:24:50 följande:
    Kul! Skicka privat meddelande till mig (lättast via webbläsare) med ditt namn och beskrivning av profilbild så letar jag upp dig! Gruppen är hemlig så det går inte ens att söka efter den. Jag skickar en tillfällig vänförfrågan och lägger till dig, sen tar jag bort dig som vän.
    Ja vill oxå bli medlem , den är hemlig va ?
  • Polkagrisen85
    Anonym (JL) skrev 2016-02-09 05:39:19 följande:

Jag tycker också att väntan på vecka 12 är låååång! Jag ska faktiskt ringa sjukhuset idag och berätta att jag testat positivt men inte vet vilken vecka jag är i så ska vi se om man får någon tid dit snart känns så spännande och overkligt. Vad tycker ni andra som är runt vecka 4-6? När man liksom inte ser något på magen utan bara testat positivt så är det så svårt att ens tänka sig att någon finns där inne?

Jag är i v 7 och börjat må så illa att ja fått medicin .. Första mötet med Bm nästa vecka och hoppas på ul för att se hur långt och om det är en :) lång väntan till v 12:/ vi vill ju helst vänta med att berätta men fortsätter ja må så här vette tusan om ja klarar att vänta ...
  • Polkagrisen85

Min dotter är 6.5 när bebis kommer så det är några år sedan här med ... Skönt när dom stora kan hjälpa till lite & klara sig lite själva :)

• Polkagrisen85
    Mattis89 skrev 2016-02-10 14:20:34 följande:

Tack snälla för alla svar! Gulliga ni är :) jag har en tid för ul 8mars hos BM men känns superkämpigt att vänta en månad till. Jag försöker inte stressa upp och lyssnar mycket på kroppen. Vad har ni för symptom nu v.6? Jag mår illa på morgonen och även om jag slumrar till på dagen och vaknar, känner mig yr och ooootroligt trött och även hungrig, har redan fått problem att knäppa jeansen... Undrar även hur man meddelar om man vill vara med i BF oktober 2016 fb gruppen? Kram på er!

Hej ! Jag mår illa till & från hela dagen , fått lergigancomp som hjälper ! Jag har ömma bröst , svullen & gasig och trött hela tiden .. Jag är i v 7 ( 6+1)
Svar på tråden BF Oktober 2016