BF Oktober 2016
Nu då!
Nu då!
Nu då!
Jag tycker också att väntan på vecka 12 är låååång! Jag ska faktiskt ringa sjukhuset idag och berätta att jag testat positivt men inte vet vilken vecka jag är i så ska vi se om man får någon tid dit snart känns så spännande och overkligt. Vad tycker ni andra som är runt vecka 4-6? När man liksom inte ser något på magen utan bara testat positivt så är det så svårt att ens tänka sig att någon finns där inne?
Min dotter är 6.5 när bebis kommer så det är några år sedan här med ... Skönt när dom stora kan hjälpa till lite & klara sig lite själva :)
Tack snälla för alla svar! Gulliga ni är :) jag har en tid för ul 8mars hos BM men känns superkämpigt att vänta en månad till. Jag försöker inte stressa upp och lyssnar mycket på kroppen. Vad har ni för symptom nu v.6? Jag mår illa på morgonen och även om jag slumrar till på dagen och vaknar, känner mig yr och ooootroligt trött och även hungrig, har redan fått problem att knäppa jeansen... Undrar även hur man meddelar om man vill vara med i BF oktober 2016 fb gruppen? Kram på er!