Inlägg från: Anonym (Ärtan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärtan)

BF Oktober 2016

Hej, här skulle jag vilja vara med fick + i torsdags men vågade inte helt lite på det då BIM var nu i helgen, tog ett test till igår och fortfarande två sträck

Nu till en början vill jag hålla mig lite anonym tills jag berättat för de som kanske snokar på en här Mannen ska helst få veta först.

Det är vårt andra barn och vi har försökt ett tag över två år faktiskt. Så nu hoppas jag att det går vägen. Men jag är ju försiktigt optimistisk.

• Anonym (Ärtan)
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-08 11:39:32 följande:
    Grattis.vet din dotter om det? Hur tycker du det känns att få barn nu igen? Min dotter är 8 och emellanåt så undrar jag vad jag gett mig in på med bebis tiden igen. Vårt barn är efterlängtat givetvis
    Så känner jag också,jag bävar för bebistiden *s* samtidigt som jag så klart lääängtar.  
    Vår stora är 6 år fyller 7 i år. När tänker ni berätta för er stora? Det är något vi diskuterar här hemma.
  • Anonym (Ärtan)
    Sötnöten skrev 2016-02-08 12:24:50 följande:
    Kul! Skicka privat meddelande till mig (lättast via webbläsare) med ditt namn och beskrivning av profilbild så letar jag upp dig! Gruppen är hemlig så det går inte ens att söka efter den. Jag skickar en tillfällig vänförfrågan och lägger till dig, sen tar jag bort dig som vän.
    Då gör jag det samma om det går bra? 
  • Anonym (Ärtan)

Ni som har barn sedan innan med lite större åldersskillnad ( min hinner fylla 7 innan bebisen är här) när tänker ni berätta eller har ni redan berättat? Helst hade jag ju velat berätta direkt men samtidigt känns det för tidigt. 

SKulle det inte gå vägen så kommer han vilket fall som märka att något är fel men berättar vi nu så kommer han inte kunna hålla sig Tungan ute

• Anonym (Ärtan)
    TindraVilma skrev 2016-02-09 20:52:46 följande:

Plussade idag! BF 19 oktober. Mitt andra barn. Någon från Skåne i denna grupp?

Här är en skåning till
Svar på tråden BF Oktober 2016