• JennyNG

BF Oktober 2016

Heeej! Vi skulle få göra ivf behandling eftersom vi inte blivit gravida på 4 år. Så igår skulle vi åka på start mötet och på morgonen kände jag att jag skulle testa:)

Det var visst plus, vi har klarat det på egen väg ? Så nu är det beräknat i oktober ????

• JennyNG

BF-lista OKTOBER 2016

1/10 EmelieB91.

9/10 Alma88

10/10 nelpo, 1:a barnet

18/10 Lerumsmamma, 3e barnet

21/10 Nepe

4/10 JennyNG 1:a barnet

• JennyNG

Hej???? stort grattis till er! Vi skulle precist få våra mediciner och veta vilket datum vi skulle starta Ivf:en och på morgonen plussade vi samma dag vi skulle dit ????

Vi är beräknad den 8 okt och ska få gå på tidigt ultraljud 29/2 .

Kraaaamar

eagle87 skrev 2016-02-24 12:01:39 följande:

Ja e så överlycklig O inte behöva göra ivf.. Va så rädd liksom... Ja hade en läkartid 22 feb då vi skulle förbereda remissen O ta blodprover men istället fick ja säga att jag är gravid :))))

Visst känns de overklighet?

• JennyNG

Ja helt overkligt. Bara skrev till mannen som låg å sov :)

Barnmorskan sa att dom var ganska duktiga på att skrämmas ;)

pandoraDiem skrev 2016-02-25 19:22:34 följande:

Grattis! Plussade också alldeles innan vi skulle sätta igång med ivf :) visst är det helt underbart och helt overkligt :)

• JennyNG

Håller med er där om att man inte riktigt vill ta in det än förens man sett att allt är bra. Vi är i vecka 10 (9+2) å gjorde VUL förra veckan och hjärtat slog. Men man vill ju inte som sagt ta ut något i förskott förens allt är säkert, maken säger att han tagit in de och smält de. Men jag känner inget än , vågar inte ????????

• JennyNG
    Oktbebis skrev 2016-03-09 20:26:33 följande:

Åh va härligt :) usch tycker det är jobbigt att vänta tills ul den 11 april :( Är i vecka 8, 7+5. Hoppas den lilla knodden mår bra där inne.

Jag måste vänta till 16 maj för ul :( å då e ja i V 10 (9+5). Vill ju gärna kolla typ vecka 12-13 men har sett hjärtat slå IAF :)
  • JennyNG
    Decibel84 skrev 2016-03-13 14:38:02 följande:

UL på tisdag, är i vecka 8+3.

Vill så gärna lägga upp ett fint foto som jag meckat ihop där det visar att vi blir 3 i oktober.

Men samtidigt som jag vill dela med mig till ALLA på min facebook. Så är jag rädd.

Tänk om jag lägger upp bilden, får massa respons och sen går inte graviditeten hela vägen?

Då ska jag sitta och förklara för alla "nä är inte gravid"

Hur resonerar ni?

Det gör mig lite ledsen att gå och hålla detta "hemligt", vill så gärna dela med mig till kollegor och vänner och också på så sätt inse att detta är verkligt:)

Hej! Jag känner precis som du om jag jag vill lägga ut och bara berätta för alla. Vi fick veta i V 6 och gick ju inte hålla för mamma å ena syster. Men vi beslöt oss att berätta för föräldrar och syskon. Och nu när vi paserar v 12 nästa vecka så ska vi ev berätta för övrig släkt innan Facebook. ???? men de e svårt å hålla sig. Vi jobbar på att fortsätta Hålla ett tag till xD
  • JennyNG

Trodde man bara kunde söka på den ja när den är sluten . Ska kolla upp lite ????

Eller så kanske ja må bjud sin dig ????

dekk skrev 2016-03-30 06:12:50 följande:

Hur går man med i gruppen ? Jag hittar den inte :(

dekk skrev 2016-03-30 06:12:50 följande:

Hur går man med i gruppen ? Jag hittar den inte :(

• JennyNG

Vi köpte första bebis plagget efter vi såg hjärtat slå i vecka 9. Sen har vi vela väntat tills efter vecka 12. Så nu för två veckor sen (v15) såg vi en vagn som båda fastna för så den och en bilbarnstol fick följa med hem. Sen har vi fått kläder Av andra. Och nu väntar vi med att köpa kläder till efter ul den 16 maj ????????

• JennyNG
    orzia1 skrev 2016-04-26 10:53:21 följande:

Vad blev det för vagn? Vi har också rul den 16 maj

Det blev en Emmaljunga i skin???? så ungen lä väl dö av värmeslag nästa sommar . Hehe

Spännande. Ska ni kolla kön ?
  • JennyNG

Jag får oxå sprängande huvudvärk. Som mest höll det sig i en hel vecka. Ligger även nu i huvudvärk .

TredjeBullen skrev 2016-05-11 12:21:17 följande:

Denna huvudvärk!!!! :( Var o varannan dag får jag sprängande huvudvärk o jag e konstant trött. Fruktansvärt! Nån som plågas av samma?

Svar på tråden BF Oktober 2016