• Ljung3an

BF Oktober 2016

Hej!

Plussade igår så BF blir 12/10 :)

Det är tredje barnet för mig, men sambons första!

Ska bli kul att följa er alla :)

• Ljung3an
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-09 09:36:44 följande:

Någon mer som har en mollnande smärta ner till magen typ lite av en mens smärta men bara liiite ?

Ja jag har det, som svag svag mensmärta. Livmodern växer så det knakar ;)
  • Ljung3an
    Anonym (Vi med) skrev 2016-02-09 13:37:18 följande:

Hej tjejer! (För det känns som mest tjejer här inne?)
    Plussade helt oväntat i söndags. Har ni koll på hur man kan räkna ut var man befinner sig om man har extremt oregelbunden mens? Testade i fredags oxå och då var det negativt, så det måste vara tidigt? 

Har haft mf så jag kommer vara anonym här tills vi tagit oss till v 12.  Hoppas det är ok.

Det är med mig som med Ljung3an, mitt tredje barn (har en 10 åring och en 6 åring) men min mans första. Jag är 37 år och känner mig gammal, givet att det är så länge sedan jag var gravid senast. Jag vet att 37 inte är en ålder, men när man fått de första två när man var 26 och 30 så känns det.

Hej!
    Mina barn är 5 och 7, så ska bli skönt att de är lite äldre den här gången :) bara ett blöjbarn åt gången ;)

och som du säger 37 är ingen ålder! :)
  • Ljung3an

Jag är orolig och blir så nervös nu. Imorse hade jag fått ljusrosa flytningar.
    Jag vet att det kan vara helt normalt men, jag hade ett MA tidigare som krånglade en hel del och slutade med att jag fick skrapas.

Och jag vill INTE vara med om samma sak igen :(

• Ljung3an

God morgon alla tjejer!

Idag är det yrsel och tuttvärk som gäller för min del.. :P
    Annars mår jag kanon, hur mår ni andra?

Svar på tråden BF Oktober 2016