• Hf84

BF Oktober 2016

Hej! Grattis till er alla. Jag plussade äl +10 och har som det ser ut nu bf 10/10. Hade ett missfall i v.5 i juni och sedan dess har vi försökt varje månad så känns fantastiskt. Men oron för nytt missfall är stor. Har en dotter på 2 år född sep 2013.

• Hf84

Här sitter jag precis inne i v.5-6 och har så ruskigt ont i ryggen :( blir så orolig för missfall. tror inte jag orkar med ett till. Började precis med detta ryggont förra gången i v.5. Är iof förkyld, med feber och ont i leder... Någon annan som redan har ont i ryggen?

• Hf84
    Hf84 skrev 2016-02-05 18:31:00 följande:

Här sitter jag precis inne i v.5-6 och har så ruskigt ont i ryggen :( blir så orolig för missfall. tror inte jag orkar med ett till. Började precis med detta ryggont förra gången i v.5. Är iof förkyld, med feber och ont i leder... Någon annan som redan har ont i ryggen?

ingen?
  • Hf84
    LHMA skrev 2016-02-07 14:16:29 följande:
    Samma här. Känner inte ett dugg, mer än lite ömma bröst (om jag trycker på dom haha). Men hoppas allt ser bra ut med våra ärtor iallafall... =)
    samma här! med första barnet tokskydde jag vid det här laget. får hoppas allt är ok.
  • Hf84

Min symptom är här precis som med E. Jag mår sjukligt illa hela dagarna och spyr. så nu ska jag få lergigan comp utskrivet, så skönt. funkade bra förra gången i alla fall. 

• Hf84

vi var på ultraljud förra veckan och väntar en ljuvlig dotter. Har en 2,5 årig dotter här hemma så vi blir en tjejliga :) så glada är vi!

• Hf84

nu har jag 8 dagar kvar till BF. så spännande :) andra barnet ska tilläggas.

Svar på tråden BF Oktober 2016