• emelieB

BF Oktober 2016

Hänger på här :)
    Fick svagt pos i förrgår på bim -2, starkare igår och kommer definitivt testa idag igen;)
    Bf 17/10 :)

Är verkligen glad och lycklig då det inte varit lätt att bli gravid. Jobbigt med oron över att det inte ska vägen bara :/

• emelieB
    Vanja skrev 2016-02-10 11:13:31 följande:
    Precis! Fast o andra sidan, kanske man måste få mysa lite o drömma sig bort. Besviken lär man ju bli oavsett vad man försöker intala sig själv! :)
    Känner så jag oxå..! Ena stunden ser jag framför mig hur allt går bra o vi fixar syskonvagn etc för att i andra stunden oroa mig över att det inte blir något :/
    Men som någon sa, det är barn vi väntar o inte missfall. Får försöka tänka så :)
  • emelieB
    Finurligafiluren skrev 2016-02-10 13:09:17 följande:
    Jag gjorde tidigt ultraljud i v 9 förra graviditeten hjärtat slog då!
    Jag gjorde oxå vanligt ul i v 9+5 förra grav :)
  • emelieB

Lite brun flytning i trosan när kg var på toa. Inget när jag torkade eller efter men känner mig ledsen o uppgiven :((

• emelieB

Någon med erfarenhet av bruna flytningar?
    Haft lite brunt.. Ingen värk och fint plus även idag. Orolig som satan :(

• emelieB
    mocha8676 skrev 2016-02-12 11:35:38 följande:

Ni som fått bruna flytningar.. Jag har fått det vid alla graviditeter. Dom två första slutade med missfall i V6 och 7. Den tredje graviditeten slutade med värdens finaste friska tjejen! Under den graviditeten hade jag många småblödningar och en kraftig blödning.

Hade du mkt flytningar vid MF? Och hur länge innan MF?..

Grattis till din dotter! :)
  • emelieB

Har fortfarande lite bruna flytningar. Mest imorse när jag vaknade och nu på kvällen en seg/klibbig brun. Oroligt.:( Dock ingen värk eller rött blod.

• emelieB

Tack. Kan behövas.
    Om det är missfall.. När blir resten neg så man vet? Om det är missfall alltså :(

Svar på tråden BF Oktober 2016