Inlägg från: Peaceandlove |Visa alla inlägg
  • Peaceandlove

BF Oktober 2016

Jag har startat en hemlig Facebook grupp för oktoberbebisar :) om fler vill haka på! Såg att båda första grupperna var fulla.

• Peaceandlove

Det finns nu en sökbar oktoberbebis 2016 grupp på fb :) (gruppen är sluten men inte hemlig).

9+0 idag, var på vårt andra vaginala ultraljud igår och allt såg bra ut ????????????. Har fyra missfall/Missed abortion bakom oss och tre av dem dog i v7-8 men upptäcktes i v 11-12. Så nu har vi korsat en stor gräns ??. Gått missfallsutredning och får TLC nu (omhändertags metoden) av Lennart Blomqvist som är så underbar läkare!

• Peaceandlove

Haft fyra MA/MF efter sonen och nu äntligen går det vägen!!!

De andra har slutat innan 12 fulla veckor så det var en viktig gräns för mig. Mitt tredje vul var på dagen v12+0 och äntligen fick vi se ett större foster som rörde sig och mådde alldeles utmärkt. Äntligen kan jag känna att det ska bli bra, att vi får lyckan att få en bebis till oss igen och jag är så himla lycklig!

Inskrivning på Mvc igår och bokat RUL idag <3

Jag har nu vågat släppa oktoberbebisgruppen på fb från hemlig till sluten så den är sökbar om fler vill vara med och följas åt där :)

Sköt om er!!

Svar på tråden BF Oktober 2016