• S765

BF Oktober 2016

Ggrahnen skrev 2016-05-10 04:30:07 följande:

Är det fler som blir sjuk ofta? Jag brukar annars aldrig vara sjuk och blir jag mot förmodan sjuk så håller det inte länge.. Men denna vår är jag sjuk flera dagar i månaden. Ligger nu hemma med magsjuka(/matförgiftning ev.) igen! Och feber..alltid denna feber.. Jag började mitt jobb i januari och de måste ju tro att jag är värsta skolkaren!

Jag är hemma mycket. Men oftast för migrän..har fått sån huvudvärk sen illamåendet försvann.

Min chef verkar förstå mig och tycker inte att jag ska oroa mig för att jag är hemma en del, men det gör jag ändå...
  • S765
    Ggrahnen skrev 2016-05-10 16:24:15 följande:

Ja min chef verkar också väldigt förstående.. Men är ändå pinsamt! Vad tänker arbetskamraterna liksom.. Men samtidigt, vad fan ska jag göra, mår ju dåligt. Är som det är..

Känner precis likadant, men man kan ju inte hjälpa det :)
  • S765
    TredjeBullen skrev 2016-05-11 12:21:17 följande:

Denna huvudvärk!!!! :( Var o varannan dag får jag sprängande huvudvärk o jag e konstant trött. Fruktansvärt! Nån som plågas av samma?

Hela tiden...är inne på femte dagen med huvudvärk...blir alltid värst på kvällarna.
  • S765

Ska på rul om två timmar typ...så nervös. Ni som gjort det, blev ni flyttade något?

• S765
    Eili skrev 2016-05-16 07:47:56 följande:

Spännande :) Tror det kommer gå super :)

Ska ni ta reda på vad det blir?

Ja det ska vi! Så hoppas dom kan se :)

Jag sitter i väntrummet nu, mår så illa av nervositet....
  • S765
    Eili skrev 2016-05-16 10:31:27 följande:
    Hur gick det? :)
    Jättebra! En frisk och väldigt vild liten kille! :D Han ville inte vara still en sekund... 
  • S765
    orzia1 skrev 2016-05-16 11:15:04 följande:

Stort Grattis...

Tack! Lycka till på ert ul!
  • S765
    orzia1 skrev 2016-05-16 11:52:56 följande:

Tack alla. Jag är både spänd och nervös, trots vi har varit på en del ul redan...

Hur gick det?
  • S765
    orzia1 skrev 2016-05-16 19:32:58 följande:

Allt gick bra förutom att de ville flytta mig 10 dagar.. så ist för den 8 så den 18.. vilket är helt omöjligt. Då hade jag blivit gravid dagen innan jag börja må illa, och testat plus 3 dagar efter befruktning. Vi är oroliga att den ej får tillräckligt med näring pga mitt illamående.. men vi har ett ul den 31 maj med en dr för att kolla moderkakan så då ska vi prata mer kring detta..

Det såg bra ut osv så det är huvudsaken. Och det är en flicka, så min dotter är så glad för lillasyster

Okej, du behöver säkert inte oroa dig! Grattis till flickan! Vad kul!
Svar på tråden BF Oktober 2016