• Sbfaa

BF Oktober 2016

Sötnöten skrev 2016-02-06 10:27:52 följande:

Hej och grattis alla nyplussade!

Vi har en FB-grupp för BF oktober 2016. Den är helt hemlig så det går inte ens att söka på den! Alla är i samma sits och vill inte outa sig. Även om vi ser allas namn är vi helt anonyma för varandra.

Om ni vill gå med, pm'a mig ert namn och beskrivning på er profilbild så letar jag upp er. Vi måste först bli tillfälligt vänner för att jag ska kunna lägga till er i gruppen.

Välkomna när ni känner er redo!

Hej! Vet ej hur man ska skriva i privat medd
    Men skulle du vilja skriva till mig? Vill gå med i gruppen. :)
  • Sbfaa
    orzia1 skrev 2016-04-15 09:54:53 följande:

Hur tänker ni här i gruppen, kommer ni ta reda på könet innan bebisen föds?

Tycker det ska va en överaskning och känns som jag skulle förstöra om jag tog reda på det..men jag vet inte tror det kommer hända att jag ta reda på det men inte säga till min omgivning..för att varför de vill veta kön är så dem kan köpa "rätt" färg på kläderna..(???)
    Vilket jag tycker är fel och vill inte att mitt barn ska växa upp på de viset..
  • Sbfaa

En fråga om jag är i v. 14 (13+6) säger man då att man är i vecka 14 eller 13?
    Säger den veckan som är i parentesen men ser också att andra säger den andra..

• Sbfaa
    aperfectsonnet skrev 2016-04-16 07:45:21 följande:
    Helt seriöst vore det ju just därför lite roligt att säga till släkten att det blir en pojke om man väntar en flicka och tvärtom ;)
    Hahah så smart!!!
    Eller twista till det ska fan tänka på det rooligt xD
  • Sbfaa
    Lilla Luna skrev 2016-04-16 10:45:43 följande:
    Tror jag väntar en pojke. Bara känns så. Sambon tror också pojke, det tror även de två vänner som vet om min graviditet.
    Alla som också vet av min tror också att det är en kille, när vi pratar om bäbisen så är det alltid "när födda han" osv
  • Sbfaa

Vad betyder bubblande i magen.
    Känner ingen hunger eller gaser. De bubblar och murrar.
    Är det forsterrörelse eller vad är det?

• Sbfaa
    Decibel84 skrev 2016-05-15 12:27:56 följande:

Älskar kvällarna för då sväller magen och blir hård och jag känner mig verkligen gravid...Men är ju förmodligen "bara" tarmarna..Men det är ju ett tecken och symptom vilket är härligt!
    På dagarna känner jag inget alls..

Hihi känner samma! Har tom börja få sparkar på kvällarna :D är nu i vecka 19 (18+0 )
    Har ni börjat få sparkar?
  • Sbfaa

Åh tjejer!! Jag har mitt ultra ljud om 9 timmar.. Kan inte ens sova känner mig så himla lycklig och glad hih.
    Känndes som denna dag va en evighet bort när jag fick tiden för två månader sen.

• Sbfaa

Åh blev så glad o se denna guldklimp!!!!
    Vi är beräknade 16 okt!!! :D
    Fina bilder ni hade på er bäbis

Svar på tråden BF Oktober 2016