Inlägg från: Villhabarn29 |Visa alla inlägg
  • Villhabarn29

BF Oktober 2016

Får jag hoppa in i listan? Om beräkningar stämmer enligt app har jag bf 30 eller 31. Plussade svagt igår och idag. Bim söndag. Har ett tidigt mf i bagaget så jag är lite försiktig. . Har spänningar, stick/mol och extrem trötthet :)

• Villhabarn29

Wow, vilken extrem trötthet jag känner. BIM idag så jag är ju nyplussad:) Trött kl. 20 och trött när jag vaknar :) Fler tröttnosar? Man kan inte göra något va?

• Villhabarn29
    HCS skrev 2016-02-21 08:07:22 följande:

Åh så kul att se dig här! En tröttnos till här! Bim igår. Finns tyvärr inte då mycket att göra, trösten är väl att det blir bättre framåt maj för vår del :)

Detsamma! :) Okej. Hoppas man kan fokusera någorlunda på jobbet ändå. Kaffet kommer inte heller att tas till eftersom intaget nu ska minska (!). :) Får väl sova direkt efter jobbet typ;)

Men hellre trötthet än illamående. Jag blev gravid när jag var 17 och gjorde abort. Jag kunde nästan inte äta på 3 v. Så håller tummarna för att det inte blir så. Är det ditt första barn?
  • Villhabarn29
    Oktbebis skrev 2016-02-21 10:17:20 följande:

Vart bor ni någonstans? :)

Sundsvall :)
  • Villhabarn29

Har ni haft små hugg mot äggstockarna? Jag är bara på bim idag. Jag är så nyfiken på andras symptom. Har även haft stick kittel på en plats i livmodern.

• Villhabarn29
    motogurl skrev 2016-02-21 16:39:21 följande:

Skulle va en emoji inga frågetecken :p

Hur gamla är alla här? :)

29 år. 30 i maj:)
  • Villhabarn29
    HCS skrev 2016-02-21 13:36:03 följande:

4e barnet. Har tre pojkar 10, 8, och 2 :) Ja hellre trött än illamående. Jag brukar dock råka ut för båda! Aldrig spytt dock men jävligt ändå. Hoppas vi kommer undan lindrigt. Har lergigan comp som jag tar och de funkar för mig. Köpte även sea band som jag ska testa när illamåendet kommer smygande.

Sea band måste jag kolla upp. Har en känsla av att jag kommer må illa. :) Det var många barn. Vad härligt. Hur gammal är du?
  • Villhabarn29
    Motherofdragons26 skrev 2016-02-21 17:52:46 följande:

Hej allesammans!

Malin, 26 år och är gravid med barn nr 3 i skaran.

Har en tjej som blir 4 och en grabb som är 2.

Nyligen förlovad med mannen i mitt liv (ej mina tidigare barns far), detta blir hans första egna. :)

Vi bor strax söder om Sundsvall.

Plussade väldigt starkt ÄL-7, är nu på BIM-2 (v.4+5 med BF enl senaste mens 31/10).

Har stor risk för duplexgraviditet enl min gynläkare då jag hade flera mogna äggblåsor i somras.

Är dessutom immuniserad trots att jag är rhd-positiv (risk för en del komplikationer).

Följs gärna åt mer er andra! Vill gärna också gå med i någon Facebook grupp!

Fler sundsvallbor! Välkommen! :)
  • Villhabarn29

Zzzzz.. Någon här som varit gravid som vet när trötthet (extrem) brukar ge med sig? Förstår att det även är individuellt. .

• Villhabarn29
    Vanja skrev 2016-02-23 13:27:30 följande:

V10-v12 är min erfarenhet.

Okej, tack :)
Svar på tråden BF Oktober 2016