BF Oktober 2016
Hej alla! Hur mår ni?
Hur länge kommer ni vara lediga innan beräknad bf?
Särskilt ni med kontorsjobb.
Ni med mer fysiskt krävande jobb behöver säkert sluta jobba tidigare.
Hej alla! Hur mår ni?
Hur länge kommer ni vara lediga innan beräknad bf?
Särskilt ni med kontorsjobb.
Ni med mer fysiskt krävande jobb behöver säkert sluta jobba tidigare.
Å orzia, hoppas hon stannar i magen så länge hon behöver det!
Förstår att det är sjukt tråkigt att bara va hemma, särskilt som du måste ta det lugnt också antar jag.
Kram till dig
JagochKulan: vilka fina bilder!
Var gjorde du dem och vad kostar det?
Spännande (och skönt skulle jag tycka) att det verkar som att du är nästan två veckor före det din BM sa.
Jag blev tillbakaflyttad en vecka på RUL, men jag tycker inte att det stämmer med vare sig mens eller när jag först kände mig gravid. Jag hoppas att de har fel, och jag tänker vara förberedd (det tidigare) datum som min app räknat fram. Kanske skulle ett 3D-ultraljud ge ledning?
Fast viktigare för dig att få det rätt, med tungt arbete och behov av föräldrapenning innan förlossningen!
Känner igen mycket av det som du skriver. Graviditeten har varit tufft för mig också. Jag har dock fått bra hjälp av en terapeut och insett att det för mig haft att göra mer med min egen barndom. Jag har på slutet kunnat känna mycket mer glädje och kärlek till barnet som ligger därinne. Sen är jag asnervös för förlossningen då jag har väldiga problem med att känna mig så utelämnad åt andra, svårt att känslomässigt lita på att personalen kommer anstränga sig för att göra det bästa för mig.
Vid det här laget har du kanske redan din lilla son i famnen, hoppas allt har gått bra!!
Grattis och välkommen till världen Tage!
Hur känns det i snittet, är det jobbigt? Finns risk för att det blir snitt för mig också, de ska pröva att vända...