BF Oktober 2016
Hej!
Har inte skrivit tidigare, men har följt er ett tag.
Vi var på rul i måndags och väntar en flicka, beräknad förlossning 17 oktober.
Hej!
Har inte skrivit tidigare, men har följt er ett tag.
Vi var på rul i måndags och väntar en flicka, beräknad förlossning 17 oktober.
Tack så hjärtligt
Det har tagit lite tid att välja sig då det inte alls varit planerat från början, men nu börjar det ge sig!
Ja, äter jordgubbar dagligen, frukost, lunch och middag, om jag själv får välja. Och har fått stora problem med att äta kött just nu.
Haha, det är lite konstigt hur kroppen själv väljer vad den ska ha, det är bra att dricka iof.
Har ni fått några cravings förresten?
Min är solklart lemonad :) kommer antagligen aldrig kunna dricka det efter graviditeten haha!
Tack, stort grattis till dig också.
Grattis!! Vi har Samma bf!! :)
18 oktober - en flicka ??
Har du testar olija, jag använder mig av en två gånger om dagen, än så länge har jag inte ett märke, men sen vet jag inte om det är tack vare oljan eller ifall det är kroppen, men tror iallafall att det inte blir värre av oljan iallafall ..
Jag läcker ingen mjölk men har fått början till bristningar på magen. De är inte röda än men känns på huden :(
Jag hade såklart hoppats jag skulle slippa.. Jag fick jättemycket i tonåren och hade ganska stora komplex för dem, på låren och höfterna då mest. Nu tycker jag se är ok men inte direkt snyggare än att inte ha massa ärr. Hoppas ni har mer tur än jag!
Okej, hoppas det inte blir så mycket bristningar, får väl se om jag klarar mig igenom hela graviditeten.
Jag är väldigt noga med varje kväll precis innan läggning i samband med tänderna. Jag vaknar ofta vid fem tiden för att gå på toa, då passar jag på att smörja mig så hinner jag torka sista timmen när jag somnar om innan klockan ringer. Har jag inte gått upp vid fem, kör jag en stund innan kläderna åker på, men en luktfri olja då. Lite meck men jag hoppas det hjälper till.
Ja jag har mandelolja, har smörjt typ varannan dag då det passat.. Får va mer noga om det kan lindra. Det sägs ju bero på hormoner (det är därför man får dem i tonåren) men kanske går det att göra lite mindre eller något. Har du någon bra rutin?
Har vi någon från Strängnäs i den här gruppen
Härligt, när är du beräknad?
Här är en ifrån Strängnäs!
Härligt med flera från Strängnäs.
När är din beräknad?
Går du på familjecentret?
Mejla mig ifall du vill prata lite privat.
Jag med! Har precis börjat läsa tråden, finns det flera?
Stort grattis och varmt lycka till! Skönt att allt verkar gått bra.