K_84 skrev 2016-07-27 09:43:06 följande:
Du ska absolut inte skämmas!!! Antar att du jobbar på lager? Det gör jag med och har fått anpassa mina arbetsuppgifter efter vad jag orkar med. Jag har olika kompetenser (får köra olika truckar). Blir endel lyft ändå men betydligt färre än jag brukar. Du sks absolut inte lyfta så tungt och så mycket som du gör nu om du får så ont! Har du inte gått igenom en "gravid-plan" med din chef?
Skönt att du fått graviditetspenning iaf :) Jag jobbar ca 2,5 veckor till sen är jag hemma två månader innan bf. Ska bli så skönt att få vara hemma och vila lite innan allt börjar :)
Ta det lugnt på jobbet nu och ta hand om dig.
Aaa det är lager/butik :)
Tyvärr inget truck kort så jag får köra allt manuellt ^_^
Jobbar du heltid än?
Njae de har vi inte gjort, utan vi har mer bara kommit överens att jag gör så gott jag kan då de "inte" går och undvika vissa arbetsuppgifter.
Har varit så inställd på att klara av allt, men denna veckan har varit tvärt om, då man förra veckan kände av sammandragningar ofta, och jobbade närmare 50h och denna vecka helt slut i psyket och ömmande höfter..
Det e nog bara jag som tänker för mkt på vad andra tycker.. Märks att de finns de som inte kan jobba 3mån innan, och har blivit haft sjukskriva redan tidigt...
Så ska nog inte känna någon ånger...
Men har alltid varit en person som vill prestarera högt och bakgrund från fitness tävling sä är man en kämpar skalle som inte vill vara dålig, hehe.