BF Oktober 2016
Jag har en extrem craving efter sushi och jag har googlat som en tok. Nu går jag och köper sushi! Äter ni sushi? ;)
Jag har en extrem craving efter sushi och jag har googlat som en tok. Nu går jag och köper sushi! Äter ni sushi? ;)
Tror att den som skapar gruppen kan sätta en gräns på hur många som kan vara med. Vad jag har förstått så är det för att grupperna ska bli mer personliga.. Så man lär känna medlemmarna bättre. Svårt om det är flera 1000. Men mitt tips om du har tid och lust är att starta en!! Finns nog flera här som vill vara med! :)
Hej! Jag hade behövt lite hjälp för jag har ingen aning om hur jag ska göra.. Jag är gravid i v 15, nybliven sambo, två egna barn o två bonusbarn. Har nu börjat fundera på om jag o sambon har nån "plikt" att berätta för våra föredettingar ang graviditeten? Min kontakt till min fd är väldigt ansträngd o vi tar bara kontakt med varandra om det gäller nåt ang barnen. Hade en myyyyycket jobbig skilsmässa. Han har ny flickvän o han är snart sambo också. Han har alltså ett nytt liv o så även jag. Men som sagt...behöver jag berätta om graviditeten för fd??
Vi har beställt en Cybex priam lux som vi ska hämta ut i början av oktober. Tyckte att den var allra skönast när vi var i affären och provkörde plus att den var enkel att fälla ihop. Köpte matchande babyskydd också så att det smidigt kan sättas fast på chassit om man vill det
Ackupuntur och massage har hjälpt mig jättemycket när det gäller foglossningsbesvär
Ackupuntur och massage har hjälpt mig jättemycket när det gäller foglossningsbesvär