Inlägg från: ceciliajohansson |Visa alla inlägg
  • ceciliajohansson

BF Oktober 2016

Hoppar in här lite sent då! BF 18:onde Oktober
    Har redan en ängel i himlen som föddes i Maj 2015. Det var en sen abort  i vecka 21 eftersom det upptäckts allvarliga hjärt- och organfel som hon inte skulle kunnat leva med. 

Denna graviditet har också varit turbulent och orolig. Men efter undersökningar så är vi lugnade med att det eventuellt kan vara mindre funktion i ena njuren hos bebis, men inget "farligt" som de säger och inget att oroa sig för. Han kommer få hjälp direkt när han kommer ut.

BB-väskan är packad, sängen bäddad och brevet skrivet. Är så redo!

• ceciliajohansson
    Sabinac skrev 2016-09-25 22:11:46 följande:

Är det bara jag som älskar att vara gravid så mycket att jag känner mig ledsen över att graviditeten snart är slut?

Självklart längtar jag jätte mycket efter den lilla i magen men om jag fick välja skulle jag vara gravid i minst två månader till. Känner inte att jag hinner med, tiden går så fort!

Idag har vi 3 veckor kvar till bf.

Va skönt att du känner så! Jag har inte heller några egentliga "problem" med att vara gravid. Dock tycker jag att det börjar bli aningens jobbigt nu med magen haha. Jag längtar så efter att lillen ska hitta ut, men samtidigt skrämmer det mig då jag vet att ALLT kommer att förändras, fast självklart på ett bra sätt! Lite nervös är man ju trots allt Tungan ute
Svar på tråden BF Oktober 2016