Inlägg från: Aamanddal |Visa alla inlägg
  • Aamanddal

BF Oktober 2016

Dani84KR skrev 2016-04-28 19:34:27 följande:

Hej 
    Jag har en doppler fråga till er, ni som använt en, vilken vecka var ni? klickade hem en och det står att man kan börja använda den mellan v15-18, jag är v16 15+6, och nu när den är här vet jag inte om jag vågar.

Jag använde min från v 11+ och hittade hjärtljuden
  • Aamanddal
    Dani84KR skrev 2016-04-28 21:24:25 följande:
     Tack för svaret, hur tyckte du de va, hördes det jätte tydligt?  Eller var det svårt att hitta? Så rädd att jag inte hittar den, detta är min första graviditet så tycker inte jag känner rörelse än, börjar oroa mig, jag är en pessimist efter upprepade missfall och utredning så stog jag i kö för IVF med äggdonation när det bara hände har svårt att tro att det är på riktigt denna gången, och det e långt kvar till rul den 25 maj.
    När man väl hittade så hördes det tydligt att det var bebis och inte min egna puls. Första gången hittade jag inte men sen hittade jag. Kan vara klurigt vissa gånger, men för det mesta så hittar jag rätt snabbt. Man lär sig hur man ska göra och vart den brukar ligga. Har också haft några missfall och jag tycker den här är räddaren i nöden. Speciellt då jag började stormblöda i v 13 och blöder än.
Svar på tråden BF Oktober 2016