• Frufin

BF Oktober 2016

Plussade idag!! Det känns helt overkligt! Om det går vägen så är BF 24/10. Vårt tredje barn. Slutade med cerazette i november. Denna månad körde vi med ÄL test och lyckades tajma både dagen innan o samma dag! Mannen har inte varit helt lätt att få med på noterna, men hoppas o tror han gläds snart med. Känner själv att det känns lite läskigt att börja om, våra är 10 o 7 år. Fler som ska få sladdis? Nån som vet om det finns en aktuell tråd nu för dr som väntar sladdis?

• Frufin

Tack för grattis! Vi kommer också vänta åtminstone några veckor tills vi berättar för döttrarna. Den yngsta kommer bli överlycklig, hon har tjatat ett tag! Och grattis o lycka till till er andra också såklart!

• Frufin

Contan: grattis! Då har vi exakt lika, våra barn hinner bli 10 o 8 år och jag har BF 24/10. Hur känns det för er med sladdis?

• Frufin

Haha! Jag är också 36! Vad härligt att ni längtat o lyckats! Jag har funderar massa fram o tillbaka senaste året o kände att jag skulle ångra mig om vi inte försökte! Mannen min har tyckt att vi har det ju så bra nu när barnen börjat bli stora och så känner jag med på ett sätt. Oro såklart, kommer vi orka? Men samtidigt så vet vi att tiden går fort o vips är de stora.

• Frufin

Samma här!! Haha! Vad roligt att höra. Jag bara hinkar i mig-såå törstig!

• Frufin

Hej! Kan någon lägga till mig i BF-listan? 24/10, 3;e barnet tack!!

Svar på tråden BF Oktober 2016