Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

Anonona84 skrev 2016-02-08 14:10:22 följande:

Vi ska berätta när de är mer säkert ????

Har oxå gått på ägglossningstabletter men tror de bara är en då de va på nöd o näppe att det skulle bli så pass stort så de blev ägglossning ????

Kolla de dig med antal äggblåsor och så? Jag hade en ägglossning som gjorde asont och tror jag blev över stimulerad, kolla ej upp det då jag var rädd för sexförbud. Mår riktigt illa precis som förra graviditeten. Det börja redan på bim-4 så hon på mvc sa att det kanske ska kollas upp tidigt o se om där är två. Har fått utskrivet tabletter mot illamående då jag utan tabletter kräker ef jag ätit och mellan. Ca 20 ggr per dag. Med tabletterna kräker jag bara ca 5 ggr...
  • Anonym (orolig)
    misslina skrev 2016-02-08 18:47:51 följande:

Stackare! Bim -4, kan inte ens fatta vad du går igenom! Och då var jag ändå sjukskriven 7 månader med vårt andra barn! För att jag mådde så dåligt!

Men att kräkas 20 ggr per dag! Hoppas det vänder för dig snart! Kram

Med min dotter som är 8 mådde ja illa till v 18 , mm mm ja hoppas också det går över om ngn vecka. Men kan ta om a så här illa hela tiden bara det inte blir missfall
  • Anonym (orolig)
    Anonym (Ärtan) skrev 2016-02-08 22:54:27 följande:

Ni som har barn sedan innan med lite större åldersskillnad ( min hinner fylla 7 innan bebisen är här) när tänker ni berätta eller har ni redan berättat? Helst hade jag ju velat berätta direkt men samtidigt känns det för tidigt. 

SKulle det inte gå vägen så kommer han vilket fall som märka att något är fel men berättar vi nu så kommer han inte kunna hålla sig 

Min dotter är 8 år och vi har tänkt berätta ef v 12 el ef vårt vul som vi hoppas vi ska få i slutet av feb. Vi har fått en del missfall så vi vågar ej hoppas än..
  • Anonym (orolig)
    emelieB skrev 2016-02-09 11:06:01 följande:

Hänger på här :)

Fick svagt pos i förrgår på bim -2, starkare igår och kommer definitivt testa idag igen;)

Bf 17/10 :)

Är verkligen glad och lycklig då det inte varit lätt att bli gravid. Jobbigt med oron över att det inte ska vägen bara :/

Grattis. Ja förstår din oro. Vi är också ooroliga för att det inte ska gå vägen. Vi försöker att ta det lugnt o ta en dag i taget
  • Anonym (orolig)
    TindraVilma skrev 2016-02-09 20:52:46 följande:

Plussade idag! BF 19 oktober. Mitt andra barn. Någon från Skåne i denna grupp?

Jag b o r i södra Skåne. Vill dock vara anonym ett tag till
  • Anonym (orolig)
    Anonym (Ärtan) skrev 2016-02-09 23:15:24 följande:

Här är en skåning till

Var ungefär bor du?
  • Anonym (orolig)
    skruttan1988 skrev 2016-02-10 05:53:19 följande:

Hej ok att man hoppar in här? :)

Plussa i går kväll. Dock vet jag inte om jag ska vara glad eller ej. 2 mf bakom mig senast i januari. Trodde inte det skulle ta direkt. Dock visar testet ett jäkligt starkt extra sträck denna gången. Vi får väl se.. vågar inte hoppas på ngt än.. bf 13 oktober

Har också missfall bakom mig. Mitt sista i dec. Så jag förstår din oro. Just nu försöker vi ta en dag i taget. Men tycker tiden går för långsamt... vill passera v 12 i första hand och även få ett tidigt jul. Ska prata med min BM den 23 feb
  • Anonym (orolig)
    TindraVilma skrev 2016-02-10 10:26:43 följande:

Jag bor utanför Lund, du då? :)

Ystad
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-10 10:46:10 följande:

Måste bara skriva av mej lite.

Idag är jag så trött å mår så jäkla illa å har en mollnande värk i magen hur mår ni andra idag kramen

Här hänger illamåendet i sig. Har dock tabletter mot det, men känns sådär och ändå inte sluta kräka. Idag beger vi oss hemåt från vår bröllopsresa, har tid hos BM den 23 och nästa v ska ja till gyn o ev få fler tabletter utskrivna. Är ledig en v till från jobb men lär nog sjukanmäla mig ngr v...
  • Anonym (orolig)
    Ljung3an skrev 2016-02-10 10:08:09 följande:

Jag är orolig och blir så nervös nu. Imorse hade jag fått ljusrosa flytningar.

Jag vet att det kan vara helt normalt men, jag hade ett MA tidigare som krånglade en hel del och slutade med att jag fick skrapas.

Och jag vill INTE vara med om samma sak igen :(

Förstår din oro... som sagt det behöver inte betyda något, jag hoppas att det stannar hos dig
Svar på tråden BF Oktober 2016