BF Oktober 2016
Vi ska berätta när de är mer säkert ????
Har oxå gått på ägglossningstabletter men tror de bara är en då de va på nöd o näppe att det skulle bli så pass stort så de blev ägglossning ????
Vi ska berätta när de är mer säkert ????
Har oxå gått på ägglossningstabletter men tror de bara är en då de va på nöd o näppe att det skulle bli så pass stort så de blev ägglossning ????
Stackare! Bim -4, kan inte ens fatta vad du går igenom! Och då var jag ändå sjukskriven 7 månader med vårt andra barn! För att jag mådde så dåligt!
Men att kräkas 20 ggr per dag! Hoppas det vänder för dig snart! Kram
Ni som har barn sedan innan med lite större åldersskillnad ( min hinner fylla 7 innan bebisen är här) när tänker ni berätta eller har ni redan berättat? Helst hade jag ju velat berätta direkt men samtidigt känns det för tidigt.
SKulle det inte gå vägen så kommer han vilket fall som märka att något är fel men berättar vi nu så kommer han inte kunna hålla sig
Hänger på här :)
Fick svagt pos i förrgår på bim -2, starkare igår och kommer definitivt testa idag igen;)
Bf 17/10 :)
Är verkligen glad och lycklig då det inte varit lätt att bli gravid. Jobbigt med oron över att det inte ska vägen bara :/
Plussade idag! BF 19 oktober. Mitt andra barn. Någon från Skåne i denna grupp?
Här är en skåning till
Hej ok att man hoppar in här? :)
Plussa i går kväll. Dock vet jag inte om jag ska vara glad eller ej. 2 mf bakom mig senast i januari. Trodde inte det skulle ta direkt. Dock visar testet ett jäkligt starkt extra sträck denna gången. Vi får väl se.. vågar inte hoppas på ngt än.. bf 13 oktober
Jag bor utanför Lund, du då? :)
Måste bara skriva av mej lite.
Idag är jag så trött å mår så jäkla illa å har en mollnande värk i magen hur mår ni andra idag kramen
Jag är orolig och blir så nervös nu. Imorse hade jag fått ljusrosa flytningar.
Jag vet att det kan vara helt normalt men, jag hade ett MA tidigare som krånglade en hel del och slutade med att jag fick skrapas.
Och jag vill INTE vara med om samma sak igen :(