![Mammatilljesperochkevin06](/avatar/thumb/mammatilljesperochkevin06/e5b1691187f80f821a6e552377554c9e.jpg)
-
Jag har bara mått illA än så. Länge :)Anonym (orolig) skrev 2016-02-10 10:58:31 följande:Här hänger illamåendet i sig. Har dock tabletter mot det, men känns sådär och ändå inte sluta kräka. Idag beger vi oss hemåt från vår bröllopsresa, har tid hos BM den 23 och nästa v ska ja till gyn o ev få fler tabletter utskrivna. Är ledig en v till från jobb men lär nog sjukanmäla mig ngr v...
-
Jag är bara så jävla trött nå. Mer som är så trött å bara vill sova ;)
-
Får åxå en massa ??när jag gör smilisar :)
-
Godmorgon på er hur är det med er denna morgon SJ vakna man med illamående :) och sen ett jävla humör haha
-
Omg jag är så sjukt trött å nästan fått avsmak på kaffe livets dryck för fan någon mer som har andra sympton
-
Någon som har berättat för vänner eller släkt än?jag har bara berättat för 2jätte nära vänner
-
Måste skriva var å kissa nyss å där var liiite brunt på pappret är det normalt har helt glömt bort allt snälla svara så orolig
-
Jag ringde kk och dom sa att det är fullt normalt med lite bruna flytningar för det är livmodern som växer å slemhinnorna som växer :)
-
Ja när man är så orolig är set bäst att tings å ett samtal kan göra en så lugn puhh:)
-
Kanske ska starta en annan grupp för det är bara snack om Fb grupp