Inlägg från: Decibel84 |Visa alla inlägg
  • Decibel84

BF Oktober 2016

Jag försöker äta enligt LCHF men det har visat sig vara svårare nu v6+2

• Decibel84
    eagle87 skrev 2016-03-06 09:56:46 följande:

Hade lite ljusbrunt på pappret tidigt imorse O nu ingenting... Så orolig.. Inte sovit hela natten....

Det är nog ingen fara, slemhinnorna blir känsligare har jag läst:)
  • Decibel84
    eagle87 skrev 2016-03-06 11:44:07 följande:

Hoppas de, har fått tid för ul imorn, v 6+3... Så nervös.., inte haft ngr mer flytningar

va skönt med ul:)!
  • Decibel84
    Louise_86 skrev 2016-03-06 12:22:34 följande:

Gud, jag går runt og är hungrig verkligen hela tiden! 6+6 idag. Men eftersom jag då måste äta nått så ofta, har jag liksom tappat lusten att äta.. Men när jag väl blir hungrig så klarar jag inte att tänka på annat! I tillägg är jag trött och seg i skallen och lägger mig redan vid 20 på kvällen.. plus att jag blivit en aningen glömsk, satte bland annat på vår Dolce gusto kaffemaskin utan kopp under så det rann kaffe ut över hela köksbänken.. Någon som känner igen sig?

hungrig hela tiden här med..
  • Decibel84

var nära att ta ett till gravtest imorse...är så orolig för missfall utan blödning.
    måste försöka tänka positivt, mår ju bra och det borde ja ta vara på

• Decibel84
    eagle87 skrev 2016-03-07 09:05:47 följande:

De bruna har avtagit helt... Ul idag 1030.. Så nervös.. Ngn som är på 6+3 som ej kräks än??

Jag är på 6+4 mår inte illa och kräks inte. men å andra sidan har flera tjejer i min familj inte heller gjort det.

läste att det gick bra för dig på UL, grattis:)
  • Decibel84

Idag tog jag ett till gravtest, starkt plus...om det nu betyder något.
    Ibland tar verkligen oron över, men jag mår bra och ska (igen) försöka njuta av det
    Idag tog jag blodprover på VC för att se om jag behöver järntillskott, men läkare ville vänta med det innan han skrev ut de på recept

jag äter vanliga multivitaminer och apoteket sa att dom funkar lika bra att jag inte behöver köpa "vitamin gravid"

• Decibel84
    eagle87 skrev 2016-03-09 19:53:56 följande:
    Försök njuta.. Har du ngt tidigt ul inbokat? Ja kan slappna av mer efter ul..
    Ja, som tur är ska vi snart på UL, den 15e:)
  • Decibel84
    nepe skrev 2016-03-11 19:05:30 följande:

Jag var på vul igår (gick in i vecka 9 då) och såg ett fullt pickande hjärta! Jag är SÅÅ glad och lycklig även om jag fortfarande inte kan förstå detta!

wow jag längtar tills mitt UL:)
  • Decibel84
    nepe skrev 2016-03-12 16:59:55 följande:
    Det förstår jag! Jag längtar efter nästa jag med! Ska du göra kub?
    hmm nej är det inte något som kvinnor över 35 erbjuds?
Svar på tråden BF Oktober 2016