• Eili

BF Oktober 2016

S765 skrev 2016-05-16 10:51:19 följande:

Jättebra! En frisk och väldigt vild liten kille! :D Han ville inte vara still en sekund... 

Härligt :) Grattis! När har ni BF?
  • Eili
    orzia1 skrev 2016-05-16 09:40:59 följande:

Hoppas allt gick bra, vi ska på rul kl 16, jag var säker det var kl 11 men hade sett fel... är olidligt att vänta. Bebis ville ju ej visa i onsdags, vad den är för ngt så vi hoppas den vill nu

Spännande! :) Lycka till!
  • Eili
    Dani84KR skrev 2016-05-17 20:09:32 följande:

Va roligt med alla RUL, min 25 maj och tiden går såååå sakta

Vet precis hur det är. Har mitt dagen efter dig. :)
  • Eili

Hade mitt UL idag. Barnmorskan gjorde det till en riktigt otrevlig upplevelse med att vara otrevlig och en halvhjärtad undersökning. Fick ingen bild heller :(

Ska dock tillbaka om en vecka, men till en annan bm, för att kolla på blodflödet till hjärtat och även kön då bebisen låg med ryggen utåt.

Nytt BF 18 oktober

• Eili

Nytt ultraljud imorgon :) Hoppas på att det går att se vem som bor där inne :)

• Eili

Verkar som att det är många som fått väldigt fina bilder på bebisarna :)

• Eili

Jag har gått upp lite för mycket redan mot för vad jag hade velat men typ allt hat lagt sig på magen. Annars så fort jag gått upp några kilo så har

Det synts i ansiktet men inte nu.

Jag ska försöka att inte gå upp så jättemycket mer och det är för mina knäns skull :)

• Eili
    Lilla Luna skrev 2016-06-09 07:11:58 följande:

Ni som varit med förr, hur vet jag vad jag kommer ha i föräldrapenning då jag går på mammaledighet? Försökte ringa FK men med köplats 87 så gav jag upp. Vill liksom ha koll på ekonomin.

Du kan gå in på försäkringskassans hemsida och med hjälp av kassakollen räkna ut vad du kommer att få ut i föräldrapenning
Svar på tråden BF Oktober 2016