BF Oktober 2016
Jättebra! En frisk och väldigt vild liten kille! :D Han ville inte vara still en sekund...
Jättebra! En frisk och väldigt vild liten kille! :D Han ville inte vara still en sekund...
Hoppas allt gick bra, vi ska på rul kl 16, jag var säker det var kl 11 men hade sett fel... är olidligt att vänta. Bebis ville ju ej visa i onsdags, vad den är för ngt så vi hoppas den vill nu
Va roligt med alla RUL, min 25 maj och tiden går såååå sakta
Hade mitt UL idag. Barnmorskan gjorde det till en riktigt otrevlig upplevelse med att vara otrevlig och en halvhjärtad undersökning. Fick ingen bild heller :(
Ska dock tillbaka om en vecka, men till en annan bm, för att kolla på blodflödet till hjärtat och även kön då bebisen låg med ryggen utåt.
Nytt BF 18 oktober
Nytt ultraljud imorgon :) Hoppas på att det går att se vem som bor där inne :)
BF 18 oktober, en pojke - första barnet
BF 18 oktober, en pojke - första barnet
Verkar som att det är många som fått väldigt fina bilder på bebisarna :)
Jag har gått upp lite för mycket redan mot för vad jag hade velat men typ allt hat lagt sig på magen. Annars så fort jag gått upp några kilo så har
Det synts i ansiktet men inte nu.
Jag ska försöka att inte gå upp så jättemycket mer och det är för mina knäns skull :)
Ni som varit med förr, hur vet jag vad jag kommer ha i föräldrapenning då jag går på mammaledighet? Försökte ringa FK men med köplats 87 så gav jag upp. Vill liksom ha koll på ekonomin.