Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

mumsan30 skrev 2016-02-16 09:27:41 följande:

God morgon!

Jag hoppar ur här. Har börjat blöda så jag misstänker att jag fått ytterligare ett missfall. Ta hand om er!

Det behöver inte vara mf bara för man blöder lite. Kram
  • Anonym (orolig)
    Finurligafiluren skrev 2016-02-16 09:53:04 följande:

jag får olika BF datum beroende på vilken app jag använder? Vet inte alls vilket datum som jag ska använda :(

Använd det som är sist.. roligare o sen bli tillbaka flyttad med dagar än att de lägger på
  • Anonym (orolig)
    skruttan1988 skrev 2016-02-16 11:21:59 följande:

Är typ 5+4. Ska på ul den 8de. Mest för att jag har 2 mf bakom mig. Senaste i januari. Trodde inte de skulle ta direkt..Hehe vi får se hur det blir :) jag går och undrar om det är tvillingar. Båda mina kusiner har fått tvillingar så hade varit kul :)

spännande. Jag väntar på nästa ul, hoppas jag får en tid när jag är där den 23.... fast tror ändå det är bäst för mig o göra ul lite senare så de verkligen ser om de andra "skuggningarna" är 2-3
  • Anonym (orolig)
    skruttan1988 skrev 2016-02-16 12:36:02 följande:

Mm ska på hälsosamtalet den 25e.. är lite kluven om jag ska gå eller ej än.

Hur långt vart du?

Jag gjorde vul i söndags var då i 6+0 och de såg inget hjärta,men sa att det var för tidigt. Så jag ska försöka klara av att vänta tills vecka 8+0 .. de tog blodprov i söndags och ett idag. Ska få besked om ökningen.av hcg är normal . Dr sa hon skulle ringa i em...
  • Anonym (orolig)
    mumsan30 skrev 2016-02-16 14:13:49 följande:

Nej jag vet men i mitt fall kommer det både koagulerat och färskt i en sådan pass mängd att det kan inte vara bra. Men tack ändå! Ni får gärna ta bort mig från listan. Om jag nu mot all förmodan skulle ha fel så lär jag kika in igen men chansen för det är ju nästintill obefintlig. 

Ha det gott allihop

Okej... ja då förstår jag. Det låter ju tyvärr som mf. Stor kram och om det är mf hoppas ja ni snart får + igen. Kraaaam
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-16 14:46:48 följande:

Är så förbaskat jävla yr :( å så jäkla ont i skallen å ont nedre delen av ryggen bågon mer som har som mej?

Jag är oxå yr lite till och från
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-16 15:13:59 följande:

Då var man inte ensam om yr heten :) å trött ska vi inte snacka om å vi är bara i början av allt hihi

Ja tröttheten.. hade kunnat sova dygnet runt.. börjar jobba nästa v ef min semester.. vet inte hur ja ska hålla mig vaken
  • Anonym (orolig)

Känns som alla är på facebook istället för här. Är jag den enda som ej är med på f.b? Alltså jag har ju konto där,men vill ej vara där förrän efter v 12

• Anonym (orolig)

Skönt att någon mer än jag inte heller är med där.

• Anonym (orolig)

Håller på att gå under av nervositet här.. dr ja träffade i söndags ska ringa med mina resultat av Hcg halten i blodet. Så att de ökar.. är jätteorolig att det ska minska o vara missfall på gång

Svar på tråden BF Oktober 2016