• Vanja

BF Oktober 2016

Alvsten skrev 2016-05-08 19:37:15 följande:

Vad fina magar ni har allihopa!

Jag håller på att ladda inför att berätta för chefen, tänkte berätta på fredag. Tycker att det känns lite jobbigt faktiskt. Hoppas att hon tar det bra.

Har inte heller sagt nåt till chefen än och går in i v 18 på måndag. Känns jättedumt att jag inte sagt nåt än men jag har inte haft möjlighet att träffa henne sen i mars och vill inte gärna ta det på telefonen..
  • Vanja

Det kanske inte är så ovanligt att berätta lite senare då! Trodde jag var extrem men vi verkar ju vara fler.. :)

• Vanja
    Alvsten skrev 2016-05-09 10:00:46 följande:

Ja vi verkar vara ett par stycken iaf :) huuu fasar lite faktiskt.

Har precis skrivit ett meddelande till min chef om att jag vill träffa henne imorgon.. Vill ju inte ta det över telefonen gärna. Men då vi ses en gång i månaden på APT och inte ens så ofta många gånger då det ofta blir inställt så måste jag "boka" möte för o berätta. (jobbar som personlig assistent)
  • Vanja
    Alvsten skrev 2016-05-09 13:36:13 följande:

Usch det blir ju ännu mer formellt då. Du får meddela hur det går imorgon. Fick reda på idag att en annan tjej här på jobbet redan berättat att hon ska vara mammaledig i februari så nu har jag ännu mer dåligt samvete..

Nja, kanske men jag ska ändå lämna in min semesteransökan så jag använde den som ursäkt. :) men jag är riktigt nervös! Haha som ett litet barn. Vet inte varför, vad ska hända lixom? Återkommer imorgon om hur det gick! :) ska va där kl 14. Hua!
  • Vanja
    Ggrahnen skrev 2016-05-10 04:30:07 följande:

Är det fler som blir sjuk ofta? Jag brukar annars aldrig vara sjuk och blir jag mot förmodan sjuk så håller det inte länge.. Men denna vår är jag sjuk flera dagar i månaden. Ligger nu hemma med magsjuka(/matförgiftning ev.) igen! Och feber..alltid denna feber.. Jag började mitt jobb i januari och de måste ju tro att jag är värsta skolkaren!