BF Oktober 2016
Vad fina magar ni har allihopa!
Jag håller på att ladda inför att berätta för chefen, tänkte berätta på fredag. Tycker att det känns lite jobbigt faktiskt. Hoppas att hon tar det bra.
Vad fina magar ni har allihopa!
Jag håller på att ladda inför att berätta för chefen, tänkte berätta på fredag. Tycker att det känns lite jobbigt faktiskt. Hoppas att hon tar det bra.
Det kanske inte är så ovanligt att berätta lite senare då! Trodde jag var extrem men vi verkar ju vara fler.. :)
Ja vi verkar vara ett par stycken iaf :) huuu fasar lite faktiskt.
Usch det blir ju ännu mer formellt då. Du får meddela hur det går imorgon. Fick reda på idag att en annan tjej här på jobbet redan berättat att hon ska vara mammaledig i februari så nu har jag ännu mer dåligt samvete..
Är det fler som blir sjuk ofta? Jag brukar annars aldrig vara sjuk och blir jag mot förmodan sjuk så håller det inte länge.. Men denna vår är jag sjuk flera dagar i månaden. Ligger nu hemma med magsjuka(/matförgiftning ev.) igen! Och feber..alltid denna feber.. Jag började mitt jobb i januari och de måste ju tro att jag är värsta skolkaren!
Måste få gnälla av mig lite xD
Jag är så jäääävla trött på illamåendet. Har seriöst mått illa i 16 veckor nu. Jag längtar tills jag kan äta mat igen och inte bara spy hela tiden! Är så sjukt trött också och det är väl inte jättekonstigt eftersom jag typ inte äter... God help me!
Berättade för chefen idag, äntligen! Hon blev jätteglad och grattade så mycket. Hon skulle tom försöka få till en fast tjänst under min föräldraledighet! :)
Åh vad skönt! Nåt sånt hade ju varit drömmen!! Men min chef är TF så det bli någon ny under sommar/höst..ganska lagom tills jag försvinner tänker jag. Och hon som tf kommer inte anställa någon :(
Men du, stort grattis!! Bra chef!
Har också fått problem med huvudvärk. Så gott som varje dag om kvällarna.. :(
Måste få berätta :) jag har börjat känna bebisen! Först var jag osäker men nu är jag helt säker att det är den. Helt sjukt!!! :)