Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

Ggrahnen skrev 2016-02-17 21:06:45 följande:

Är det någon annan som är väldigt törstig? V.6+2 och min mun är ständigt som en öken!! Hoppas inte grav.diabetes bara..

Jag är i v 6+3 tror jag och är också jätte törstig. Lever på is, hallon o ingefära i vattnet.. och dricker mkt per dag. Vaknar minst 3 ggr per natt o är törstig
  • Anonym (orolig)

Vi berätta för dottern igår. Min mamma råka avslöja för min syster så vi var rädda att hon skulle säga det till sin dotter som i sin tur skulle säga det till vår dotter.. hon är överlycklig

• Anonym (orolig)

Har också hört att lite blödning är många som har. Så länge det inte är klumpar o färskt blod. Hoppas det bara är ngt kärl som brustit

• Anonym (orolig)
    Nossreep skrev 2016-02-18 16:41:49 följande:

Hejsan, jag hoppar in här. Plussade för en vecka sedan med min första graviditet. Idag är jag i 5+5 med BF 14okt.

Har varit trött, halvt illamående och väldigt ömma bröst. Precis så där som alla säger att det ska vara.

Går hade jag lite brunt i flytningarna, och vad jag läst och fått höra är att det är normalt så jag ides inte tänka på det så mycket. Men på kvällen när jag och min sambo hade sex så blödde jag lite granna. Blev lite orolig men det verkade inte vara så mycket så jag lyckades somna. Imorse när jag vaknade blödde jag ingenting, det kom efter 2timmar på jobbet. Fick Riktigt ont i magen och sedan dess har jag blött. Jag blöder inte särskilt mycket men jag har sjukt ont i magen! Smärtan från magen kan jag jämföra med de gånger jag haft cystor i äggstockarna. Vill göra ett Vul men jag vet att dom är kinkiga med det i min kommun. ????

Om du blöder färskt blod så "måste" de väl kolla med vul? Tyvärr är det ju väldigt tidigt så det är inte säkert de ser ngt hjärta, utan att det behöver betyda mf

Kram
  • Anonym (orolig)
    Nossreep skrev 2016-02-18 18:07:34 följande:

Ja jag hoppas det, jag ska ringa 1177 nu igen och ligga på lite för så här kan jag inte ha det.

El åk in akut o säg att de på 1177 sa att du skulle söka
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-19 08:26:58 följande:

Okej så där var något levande sär inne ändå:)

Jag vill bara åka in för jag blöder mycket å det är så jobbigt

Nossreep skrev 2016-02-19 08:03:26 följande:

Ja efter en lång väntan så fick jag tillslut träffa gynjouren, hon kunde utesluta utomkveds ganska snabbt. Men om barnet mår bra eller om det är pågång ett missfall kunde hon inte säga. Jag fick lämna blodprov för att kolla hcg nivån. Och sedan skulle dom ringa upp mig under helgen så ska jag få göra ett nytt blodprov och det lät som att dom även ville göra ett Vul till. Så jag få fortsätta att vänta.

Hoppas verkligen det går vägen för er båda. Det är jättejobbigt och bara gå och vänta. Stor kram
  • Anonym (orolig)
    Nossreep skrev 2016-02-19 09:22:11 följande:

Ja som vi förstod det så var allt vanligt, men varför jag har ont i magen vet dom inte. Dom har då ringt mig på morgonen och sagt att hcg provet kommit och att det var lågt men att det kunde vara det i 5+6 så nu återstår bara den där evighetslånga väntan tills måndag morgon då jag ska få göra nästa prov. Har det stigit så är allt ok, har det sjunkit så är det ett missfall.

Lider med dig som har en lång helg framför dig, har du något du kan fördriva tiden med? Lågt Hcg kan det oxå vara om du inte är så långt gången, alltså du kanske tror du är i typ v 5+5 men är egentligen i v 5+0 då kan de dagarna göra stor skillnad på Hcg... hoppas verkligen det ökar

Kram
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-19 10:26:11 följande:

Sitter åxå i ett väntrum nu för att få svar på mina blödningar å skulle ta kossprov å kan inte kissa :( annars brukar jag kunna kissa med en gång men nääää inte ALS nu

Antar du försökt allt.. drick mkt vatten, sätt igång kranen ibland sjunger jag lite tyst för att koncentrera mig på annat
  • Anonym (orolig)
    Nossreep skrev 2016-02-19 10:27:49 följande:

Jag fick veta att hcg låg på 44, men jag har hittat en tabell på nätet som säger att

V4 hcg ca 4-426

V5 hcg ca 19-7340

Bara att hoppas på att helgen går fort nu..

Hoppas det ökar
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-19 10:31:25 följande:

Ja men va fan kom ut kiss lixom haha

Har du fått några besked?
Svar på tråden BF Oktober 2016