• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Treansresa

Jag är helt chockad hur fort tiden går! Lilleman är redan 6 dagar gammal! Han är en riktigt pigg och glad bebis som har stor aptit på livet. Tyvärr vill inte gulsotsvärdet som vi så idag klev han över 350 och solning vart ett faktum. Ska bli skönt när det är över men jobbigt att inte kunna mysa på som man vill.

Han är fortfarande namnlös! Vi kan verkligen inte hitta ett namn han passar i. Här är en bild som speglar han så bra!

• frestelsen
    Treansresa skrev 2017-07-08 19:25:39 följande:

Jag är helt chockad hur fort tiden går! Lilleman är redan 6 dagar gammal! Han är en riktigt pigg och glad bebis som har stor aptit på livet. Tyvärr vill inte gulsotsvärdet som vi så idag klev han över 350 och solning vart ett faktum. Ska bli skönt när det är över men jobbigt att inte kunna mysa på som man vill.

Han är fortfarande namnlös! Vi kan verkligen inte hitta ett namn han passar i. Här är en bild som speglar han så bra!

Så fin:) Wilde fick sola med..han hade 355 o gick ner lite mycke i vikt.

Men nu är han en tjockis :)

Svårt med pojknamn tycker jag
  • Malin 845

Vilken fin kille du har! Vi hade bestämt pojknamn men nu ska vi ju få en tös :).
    Jag tycker att han kanske ser ut som en Lucas, Charlie eller Hugo :)
  • Skrutt 83

Hej! Hoppar gärna in här om jag får! Plussade den 6/7 och är fortfarande bara på äl+12 bim-2 hade ett mf/utomkveds i dec och har sedan dess kämpat för att få vår 3:a. Nojjar att testerna inte ska öka i stryka ordentligt då det var första tecknet sist att något var fel. Hoppas så innerligt att allt går vägen nu. Bf blir då runt 18-20 mars. Har vul inbokat den 27/7 för att se att det sitter rätt den här gången. Kan jag ta 2 sista dagarnas rejäla tempohöjning som ett tecken på att progestronet ökar fint tro?

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2017-07-09 10:01:14 följande:

Hej! Hoppar gärna in här om jag får! Plussade den 6/7 och är fortfarande bara på äl+12 bim-2 hade ett mf/utomkveds i dec och har sedan dess kämpat för att få vår 3:a. Nojjar att testerna inte ska öka i stryka ordentligt då det var första tecknet sist att något var fel. Hoppas så innerligt att allt går vägen nu. Bf blir då runt 18-20 mars. Har vul inbokat den 27/7 för att se att det sitter rätt den här gången. Kan jag ta 2 sista dagarnas rejäla tempohöjning som ett tecken på att progestronet ökar fint tro?

Grattis:)
  • ohhello

Vilka söta pojkar ni har frestelsen & Treansresa!

Jag tycker också pojknamn är svårt, eller, JAG har en hel lista med fina namn men mannen min är mer skeptisk till dem. Harald, Julius, Henry & Cornelis är mina absoluta favoriter.

Men nu väntar vi ju en liten flicka, en liten Ellie. :)

& GRATTIS Skrutt83, hoppas det lilla fröet stannar! Mars är ju en perfekt månad att födas i! (Är själv mars-barn!)

• Erla

Så goo! Jag tycker det ser ut som en liten Sven, men mest för att han liknar min morfar lite grand :P Sven Lennart hette han. Lite gammaldags och inte alls namn man kanske tänker på i första hand :)

Hoppas ni hittar ett passande namn åt lillkillen ^^
  • pugsnotdrugs

Fick rosa på pappret igår eftermiddag, sedan rött på pappret på kvällen, nu var det rosa på morgonen. Har haft lite starkare molvärk och idag gick tempen ner, tog den t.o.m efter toabesök så den bör ju ha varit lägre om jag tagit den innan, så nu tror jag tyvärr att jag är ute ur leken..igen....orkar inte...

• ohhello
    pugsnotdrugs skrev 2017-07-11 05:55:29 följande:

Fick rosa på pappret igår eftermiddag, sedan rött på pappret på kvällen, nu var det rosa på morgonen. Har haft lite starkare molvärk och idag gick tempen ner, tog den t.o.m efter toabesök så den bör ju ha varit lägre om jag tagit den innan, så nu tror jag tyvärr att jag är ute ur leken..igen....orkar inte...

Jag fick också blod på pappret några dagar runt v.5-6, var livrädd och grät mig till sömns men det visade mig vara precis ingenting, tror det är rätt vanligt med spottings däromkring.

Hoppas verkligen att det inte är ett dåligt tecken för dig pugsnotdrugs! <3
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend