• Tea10

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Jag väntar mensen som ska igång när som helst. är 44 och det är just det anledning nu testar ivf.  andra försök för mig, testade Gonal F men med ganska dålig respons. bara ett ägg nu i frysen,  ska börja med menopur denna gång. Hålla tummarna för oss all!

... är inte svenska "på riktigt", därför skriver jag ganska konstig/dålig svenska, men hoppas ni tåla mig änså..

• Tea10

Ska ta första menopur spruta imoron  

Jag tog Gonal F förra gången, och det var konstigt att jag började gråta utan anledning när jag precis tog sprutan, jag blev bara ledsen men visst inte värför. min man kallade det för hormon shock. finns nån annan oxå? .. sedan det kändes svullen och "mensvärk" innan äggplockningen, men det gick över efterår.

• Tea10

Hej  hej!  RD4 idag. Det har varit kramper i livmoden till och från efter ÄP, men igår kväll hade jag så fruktansvärt ont! det kom och gick under hela dag, men släppte helt idag.  undrar om det var mina två embryo kom och sade hejdå till mig... inget blod än, men det är bara dag4 ... vågar inte tro på nånting nu...  

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?