• AnnaGus79

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Mariana79 skrev 2016-02-21 14:11:16 följande:

Suck....

Igår kändes allt så bra, positiv och glad.

Idag helt tvärtom det känns som det är kört och jag är hel less och det känns hopplöst.

Jag hoppas att denna känsla försvinner och den braiga och positiva kommer tillbaka igen!

Jag lovade mig själv att ta ruvningen med ro, ta en dag i taget och leva här och nu. Men så har det inte blivit, tankarna far och flänger allt ifrån köp av ny vagn till ja jag vet inte vad...

Suck..

Hoppar in här då jag så väl känner igen det ni skriver.

Lovade mig själv att denna gång skulle jag inte ta ut nåt i förskott utan bara slappna av.....

Ändå tjuvtesta jag idag RD 4 :( hur dum får man vara???

Fick för första gången en blastocyst den 17/2 och har testdag den 1/3.

Min 5 återföring och börjar ge upp nu
  • AnnaGus79
    Ccilla skrev 2016-02-22 14:39:58 följande:

Här går det inte så bra. Blöder väldigt mycket och mensvärk från helvetet. Jag pratade med läkaren på kliniken igår och jag skulle sluta med lutinus. Ska ta ett gravtest till i veckan för säkerhets skull men hon trodde inte heller på mirakel att det skulle vara positivt. Bara att lappa ihop sig så gott det går och ta nya tag. Vi köpte ett paketpris så har två försök kvar. Denna gången vill jag frysa om det finns möjlighet.

Va tråkigt! Lider med dig

Var har ni köpt paketpris? Vi köpte i Falun och har oxå två försök kvar om inte detta lyckas, vilket jag är rätt säker på att det inte gör, inte en enda gravidkänsla i kroppen...
  • AnnaGus79
    Ccilla skrev 2016-02-22 15:10:55 följande:

Vi är på Nordic ivf i Göteborg. Super gulliga allihop! Ingen graviditetskänsla kan kanske vara bra!? Jag började blöda mer efter att jag slutade med lutinusen. Tog ju sista lördags kväll. Vet inte om det är ok att använda tampong?! Hatar bindan.. Tack för att ni finns här :) hoppas det slutar lyckligt för er

Tampong borde du kunna använda nu, det är ju nån vecka efter äggplock som det är infektionsrisk, men det borde läkt ihop nu.

Lycka till på nästa försök.
  • AnnaGus79

Ruvardag 6 idag och fick Gravid 1-2 på CB digital, började ju testa RD 3 så det kan väl inte vara Ovitrellen då?

• AnnaGus79

Tack för grattis, jag är försiktigt glad :)

Som sagt Ovitrellen tror jag har gått ur med tanke på negativa test innan o det var 14 dagar sen jag tog den.

Sen var det ju en blasto och läkaren sa att vi ses om två år för syskonförsök, helt övertygad om att lyckas :)

Vad händer nu med mina ägg i frysen om jag verkligen är gravid? Fler vill vi ju inte ha

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?