någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Jag är likadan.. har lättare för att se katastrofer än positivt.. Ska läsa the secret igen så ska jag försöka vända tankarna till positivt :)
Engsan, jag hade 1 st blasto i frysen förra året och den klarade upptining. Jag håller tummarna för din eskimå och att det lyckas då. Kram
www.adlibris.com/se/bok/the-secret-hemligheten-9789176610404 Den här boken:) Allt man tänker drar man till sig, vare sig att det är positivt eller negativt. Intressant!
Ccilla - ser att det finns flera böcker som verkar vara i samma serie. Har du läst dom andra och är den du tipsa om den första i så fall?
Ännu inget svar från kliniken! Månne om dom fått mitt mail??!! Skickade ett till för säkerhetsskull!
Nu ringde sköterskan! Läkaren skulle ringa mig på tisdag och då planerar vi nästa försök! Blir att stimulera igång mensen och göra FET i den cykeln! Så lite väntetid igen nu då! Men då ska jag försöka gå ner några kilon tills dess tänkte jag!
Ja skönt! Vill bara komma igång igen!!!
Hur går det för er andra???
Ömma bröst, det är det enda. Svampinfektionen har blivit bättre iaf.
Är rädd varenda toabesök för att börja blöda, hoppas såå att det ska gå vägen denna gång.
Gött att du orkar ta nya tag igen engsan. Håller tummarna för dig. Kram
Hur går det för er alla?