• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Ccilla skrev 2016-03-01 17:34:16 följande:

Jag är likadan.. har lättare för att se katastrofer än positivt.. Ska läsa the secret igen så ska jag försöka vända tankarna till positivt :)
    The secret? Vad är det?
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-03-01 16:48:11 följande:

Engsan, jag hade 1 st blasto i frysen förra året och den klarade upptining. Jag håller tummarna för din eskimå och att det lyckas då. Kram

Hoppas hoppas hoppas våran är lika stark som ert :)
  • engsan

Ccilla - ser att det finns flera böcker som verkar vara i samma serie. Har du läst dom andra och är den du tipsa om den första i så fall?

• engsan
    Ccilla skrev 2016-03-01 18:23:03 följande:

Jag har bara läst the secret. Har även sett den på film. Kan berätta en historia ifrån den. En man som hade klippt ur bilder och gjort en tavla med bilder på saker han önskade sig i livet. Några år senare så hade han flyttat och hittade den här tavlan med bilder. Det visade sig att han bodde i exakt det huset som var på bilden :) detta var en väldigt förkortad version..
    Ok måste kanske läsa den! Tack för tips! :)
  • engsan

Ännu inget svar från kliniken! Månne om dom fått mitt mail??!! Skickade ett till för säkerhetsskull!

• engsan

Nu ringde sköterskan! Läkaren skulle ringa mig på tisdag och då planerar vi nästa försök! Blir att stimulera igång mensen och göra FET i den cykeln! Så lite väntetid igen nu då! Men då ska jag försöka gå ner några kilon tills dess tänkte jag!

• engsan

Ja skönt! Vill bara komma igång igen!!!

Hur går det för er andra???

• engsan
    Mollan79 skrev 2016-03-03 19:19:25 följande:

Ömma bröst, det är det enda. Svampinfektionen har blivit bättre iaf.
    Är rädd varenda toabesök för att börja blöda, hoppas såå att det ska gå vägen denna gång.
    Gött att du orkar ta nya tag igen engsan. Håller tummarna för dig. Kram

Det går säkert bra! Håller alla tummar och tår! :)
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?